• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het Groot Internationaal Opeltreffen 21 & 22 April 2012

@desiree30 wrote:wij hebben ook maar besloten om zondag met de sintra te komen....(zal me zsm even aanmelden)

leuk dagje uit..

tot dan!

Dan ben je niet met de enige sintra :D

Paul (vectra208v) komt ook ...

Dus dat worden er 2 :thumb

heb er trouwens nooit meer dan 2 op een meeting gezien ...

Alleen de jouwe vorig jaar Paul ;)

@Rottentweetie wrote:Misschien is het dan een idee om ergens eerst voor te meeten? Dat we eerst met z'n alle naar een verzamelpunt komen en dan vervolgens met z'n alle naar Dronten te rijden??

Dan weten we zeker dat we met alle Forummers bij elkaar staan?

Kevin

Misschien is Almere een goed punt voor samenkomst van de forummers?

gr Marcel

@Rottentweetie wrote:Misschien is het dan een idee om ergens eerst voor te meeten? Dat we eerst met z'n alle naar een verzamelpunt komen en dan vervolgens met z'n alle naar Dronten te rijden??

Kevin

gr Marcel

ik vind het allemaal best :D

heb trouwnes geen adres van de meeting in dronten. maar het is natuurlijk helemaal geweldig om al met een clubje over de weg te rijden. en dan daar aankomen. ik kan al niet wachten:D

ik vind het allemaal best :D

heb trouwnes geen adres van de meeting in dronten. maar het is natuurlijk helemaal geweldig om al met een clubje over de weg te rijden. en dan daar aankomen. ik kan al niet wachten:D

@Raluph wrote:@Rottentweetie, wanneer krijgen we de :kewlpics te zien, had gelezen dat je hier op het forum een bumper had gekocht.....

Lijkt me leuk maarja 21 april werken en 22ste ben ik jarig dusja.....zou eventueel kunnen maar ik ga er niet vanuit...helaas....

Voorlopig verder nog geen :kewlpics

Rustig afwachten haha! king:

@saluma wrote:@Rottentweetie wrote:Misschien is het dan een idee om ergens eerst voor te meeten? Dat we eerst met z'n alle naar een verzamelpunt komen en dan vervolgens met z'n alle naar Dronten te rijden??

Kevin

gr Marcel

Ik zal is ff kijken in Almere of er een leuke verzamelplek is, daaro.

Ik hoop echt dat mijn kadett rond die tijd klaar is... Maar ik heb zo'n vermoeden van niet... :/

@Raluph wrote:@Rottentweetie, wanneer krijgen we de :kewlpics te zien, had gelezen dat je hier op het forum een bumper had gekocht.....

Lijkt me leuk maarja 21 april werken en 22ste ben ik jarig dusja.....zou eventueel kunnen maar ik ga er niet vanuit...helaas....

Voorlopig verder nog geen :kewlpics

Rustig afwachten haha! king:

@saluma wrote:@Rottentweetie wrote:Misschien is het dan een idee om ergens eerst voor te meeten? Dat we eerst met z'n alle naar een verzamelpunt komen en dan vervolgens met z'n alle naar Dronten te rijden??

Kevin

gr Marcel

Ik zal is ff kijken in Almere of er een leuke verzamelplek is, daaro.

Ik hoop echt dat mijn kadett rond die tijd klaar is... Maar ik heb zo'n vermoeden van niet... :/

Hier een aantal meeting points uitgezocht. Zelf vond ik plek 1,2 en 3 wel geschikte plekken. Gaarne jullie mening en welke jullie het beste lijkt.

52.393751,5.221006 --> Von Draisplaats

52.378621,5.167828 --> Spelplein

52.389907,5.222232 --> Realiteitpad

52.387149,5.212213 --> Rie Mastenbroeksportpark 4

52.373414,5.197939 --> Muziekdreef

52.429719,5.260818 --> Jac. P. Thijsseweg

Hier een aantal meeting points uitgezocht. Zelf vond ik plek 1,2 en 3 wel geschikte plekken. Gaarne jullie mening en welke jullie het beste lijkt.

52.393751,5.221006 --> Von Draisplaats

52.378621,5.167828 --> Spelplein

52.389907,5.222232 --> Realiteitpad

52.387149,5.212213 --> Rie Mastenbroeksportpark 4

52.373414,5.197939 --> Muziekdreef

52.429719,5.260818 --> Jac. P. Thijsseweg

Waarom pak je niet de mac in Lelystad ?

Daar kunnen ze vanaf Harderwijk eventueel ook nog aansluiten :thumb

Mits ze iets om willen rijden ;)

En je komt sowieso langs de mac ....

@Rottentweetie wrote:Kan natuurlijk ook! xD Mac valt wel lekker op in iedergeval... Makkelijk te vinden..

Die andere plaatsen zijn ook wel mooi maar de mensen moeten dan van de snelweg af

en moeten waarschijnlijk dan ook nog gaan zoeken ;)

Vandaar dat ik probeer mee te denken :D

Waarom pak je niet de mac in Lelystad ?

Daar kunnen ze vanaf Harderwijk eventueel ook nog aansluiten :thumb

Mits ze iets om willen rijden ;)

En je komt sowieso langs de mac ....

En op welke dag gaan de meeste van jullie? De zaterdag of de zondag?Ik sta ingeschreven voor de zaterdag,maar ik kan het ook even laten veranderen bij M&M.

Ik hoor het wel.

gr Marcel.

strak plan jongens :thumb kom zelf ook via harderwijk maar dan rijdt ik eerst wel langs de mac.

welke dag is dat dan? en is er al een tijd?

@Rottentweetie wrote:Kan natuurlijk ook! xD Mac valt wel lekker op in iedergeval... Makkelijk te vinden..

Die andere plaatsen zijn ook wel mooi maar de mensen moeten dan van de snelweg af

en moeten waarschijnlijk dan ook nog gaan zoeken ;)

Vandaar dat ik probeer mee te denken :D

Terug
Naar boven