• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het Groot Internationaal Opeltreffen 21 & 22 April 2012

En op welke dag gaan de meeste van jullie? De zaterdag of de zondag?Ik sta ingeschreven voor de zaterdag,maar ik kan het ook even laten veranderen bij M&M.

Ik hoor het wel.

gr Marcel.

strak plan jongens :thumb kom zelf ook via harderwijk maar dan rijdt ik eerst wel langs de mac.

welke dag is dat dan? en is er al een tijd?

Misschien verstandig om dit verder te gaan in het "grote" topic over deze meeting: viewtopic.php?f=26&t=156528&p=2096082#p2096082

Als jullie het goed vinden (als er een paar instemmen met mijn idee), kopieer ik het lijstje naar dat topic.

Misschien verstandig om dit verder te gaan in het "grote" topic over deze meeting: viewtopic.php?f=26&t=156528&p=2096082#p2096082

Als jullie het goed vinden (als er een paar instemmen met mijn idee), kopieer ik het lijstje naar dat topic.

Dames en heren, in een ander topic kwamen we op het idee om met het Opel-Forum in een grote stoet Opels ons te verzamelen, bijvoorbeeld bij de MacDonalds in Lelystad. Mocht een andere locatie handiger zijn (ben zelf niet zo bekend daar), dan zijn alle voorstellen welkom natuurlijk.

De mensen die zich tot nu toe hiervoor hebben aangemeld:

Even de complete lijst kopiëren als je jezelf erbij wilt zetten:

zaterdag:

*-BlendjuH-

*Blendjuhs Mate

*

*

*

zondag:

* RISL

* Saluma

*-BlendjuH-