• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het Groot Internationaal Opeltreffen 21 & 22 April 2012

Tja, ik denk dat je nu niet meer mag komen :jerry

Als je het ff doorgeeft bij de organisatie, kunnen zij aan de hand van je e-mailadres je ID vast wel weer vinden, denk ik?

is het een heel erge misdaad als ik mn aanmeldings ID niet meer weet ?(computer gecrashd,dat soort geneuzel)

had aangegeven dat ik met 2 wagens zou komen,maar als t weer goed is neem ik nog een derde mee ook!

Tja, ik denk dat je nu niet meer mag komen :jerry

Als je het ff doorgeeft bij de organisatie, kunnen zij aan de hand van je e-mailadres je ID vast wel weer vinden, denk ik?

hoop het wel, anders moet ik mij aanmelden, terwijl ik misschien toch niet ga...... :P

ikzelf beslis dat pas zeker die zaterdag.

@eddepet007 wrote:Wil wel komen maar weet nog niet of ik kan

Je kan toch ook komen zonder aan te melden??

Jazeker, dat kan. Aanmeldingen hebben alleen wel de voorkeur en voorrang mocht het te druk worden.

Wat betreft de vraag over de ID's. Iedereen krijgt nog een mailtje van ons met hun ID nog een keer vermeld ;)

@saluma wrote:@RISL wrote:Ik heb je er ff bij gezet:

zaterdag:

*-BlendjuH-

*Blendjuhs Mate

*

*

*

zondag:

* RISL

* Saluma

*-BlendjuH-

*Blendjuhs Mate

* Schuitje

* Rottentweetie (nog niet met de sportieve onderdelen, denk ik )

*rickykadett

* Spooky26

yessssss al 8 stuks!!!!!

Is het misschien een idee als er naambordjes gemaakt worden die je achter je ruit kan plaatsen?

Ik bedoel,je nickname en het forumlogo op een A4 vel en dat lamineren?

Ik ben bereid om dat te doen,voor niks.

is maar een idee.................

gr Marcel.

@ Marcel:

Goed idee! Ik gaat zeker ff een A4tje uitprinten met NickName van het forum erop! Wel zo makkelijk!

@ Miral Astra:

Komen jullie dan ook naar de Mac verzamelen in Lelystad? Zou wel zo leuk zijn!

Ook voor de anderen: Als jullie zondag komen naar de OpelTreffen, verzamelen we bij de Mac in Lelystad.

Je word dan wel rond 09.00uur daar verwacht. We kunnen daar dan eventueel wat ontbijten en gaan dan vervolgens richting Dronten naar het OpelTreffen.

Adres van de mac in Lelystad waar we verzamelen is:

McDonald's Lelystad

Larserplein 10

8226 PB LELYSTAD

Dus allen die zondags naar de OpelTreffen gaan, sluit bij ons aan en we rijden dan vervolgens met een grote stoet richting het OpelTreffen!!

hoop het wel, anders moet ik mij aanmelden, terwijl ik misschien toch niet ga...... :P

ikzelf beslis dat pas zeker die zaterdag.

En hier btw nog een paar stille hints:

foto2.jpg
foto1-1.jpg
foto-1.jpg

:kewlpics king:

@eddepet007 wrote:Wil wel komen maar weet nog niet of ik kan

Je kan toch ook komen zonder aan te melden??

Jazeker, dat kan. Aanmeldingen hebben alleen wel de voorkeur en voorrang mocht het te druk worden.

Wat betreft de vraag over de ID's. Iedereen krijgt nog een mailtje van ons met hun ID nog een keer vermeld ;)

als de weersvoorspellingen uitkomen dan wordt t weer niet veel soeps.

Dan kom ik dr gewoon met eentje en niet met 3,maar wil t voor geen goud missen!!!

@saluma wrote:@RISL wrote:Ik heb je er ff bij gezet:

zaterdag:

*-BlendjuH-

*Blendjuhs Mate

*

*

*

zondag:

* RISL

* Saluma

*-BlendjuH-

*Blendjuhs Mate

* Schuitje

* Rottentweetie (nog niet met de sportieve onderdelen, denk ik )

*rickykadett

* Spooky26

yessssss al 8 stuks!!!!!

Is het misschien een idee als er naambordjes gemaakt worden die je achter je ruit kan plaatsen?

Ik bedoel,je nickname en het forumlogo op een A4 vel en dat lamineren?

Ik ben bereid om dat te doen,voor niks.

is maar een idee.................

gr Marcel.

@ Marcel:

Goed idee! Ik gaat zeker ff een A4tje uitprinten met NickName van het forum erop! Wel zo makkelijk!

@ Miral Astra:

Komen jullie dan ook naar de Mac verzamelen in Lelystad? Zou wel zo leuk zijn!

Ook voor de anderen: Als jullie zondag komen naar de OpelTreffen, verzamelen we bij de Mac in Lelystad.

Je word dan wel rond 09.00uur daar verwacht. We kunnen daar dan eventueel wat ontbijten en gaan dan vervolgens richting Dronten naar het OpelTreffen.

Adres van de mac in Lelystad waar we verzamelen is:

McDonald's Lelystad

Larserplein 10

8226 PB LELYSTAD

Dus allen die zondags naar de OpelTreffen gaan, sluit bij ons aan en we rijden dan vervolgens met een grote stoet richting het OpelTreffen!!

Ze kunnen nu nog geen goede voorspellingen doen joh... Het duurt nog een week.. Veelste ver weg om een goede voorspelling te kunnen geven. Gaat helemaal goed komen! :thumb

@asconahobbyist wrote:als de weersvoorspellingen uitkomen dan wordt t weer niet veel soeps.

Dan kom ik dr gewoon met eentje en niet met 3,maar wil t voor geen goud missen!!!

@vectra208v wrote:@Rottentweetie wrote:Ze kunnen nu nog geen goede voorspellingen doen joh... Het duurt nog een week.. Veelste ver weg om een goede voorspelling te kunnen geven. Gaat helemaal goed komen! :thumb

@asconahobbyist wrote:als de weersvoorspellingen uitkomen dan wordt t weer niet veel soeps.

De verwachting is nog steeds regen dus is nog even afwachten wat ik ga doen.

Wil wel heen maar laat me niet zijk nat regenen..

Is je Sintra niet groot genoeg om een paraplu te vervoeren :jerry ;)

als de weersvoorspellingen uitkomen dan wordt t weer niet veel soeps.

Ze kunnen nu nog geen goede voorspellingen doen joh... Het duurt nog een week.. Veelste ver weg om een goede voorspelling te kunnen geven. Gaat helemaal goed komen! :thumb

Terug
Naar boven