• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het Groot Internationaal Opeltreffen 21 & 22 April 2012

kan wel een parasol in maarja....blijf niet de hele dag in de auto hangen met de kids....

Vorig jaar was super mooi weer en dan is het wel gezellig maar als het de hele dag staat te te regenen vind ik er niks aan en ben ik zo weer weg.

@vectra208v wrote:@Rottentweetie wrote:Ze kunnen nu nog geen goede voorspellingen doen joh... Het duurt nog een week.. Veelste ver weg om een goede voorspelling te kunnen geven. Gaat helemaal goed komen! :thumb

@asconahobbyist wrote:als de weersvoorspellingen uitkomen dan wordt t weer niet veel soeps.

Dan kom ik dr gewoon met eentje en niet met 3,maar wil t voor geen goud missen!!!

De verwachting is nog steeds regen dus is nog even afwachten wat ik ga doen.

Wil wel heen maar laat me niet zijk nat regenen..

Is je Sintra niet groot genoeg om een paraplu te vervoeren :jerry ;)

@vectra208v wrote:kan wel een parasol in maarja....blijf niet de hele dag in de auto hangen met de kids....

Vorig jaar was super mooi weer en dan is het wel gezellig maar als het de hele dag staat te te regenen vind ik er niks aan en ben ik zo weer weg.

Nou das nou sneu hoor ;)

zonder gekheid ....

Ik geef je groot gelijk ...

Maar laten we het afwachten ....

T weer is zo veranderlijk ...

Misschien lopen we straks allemaal on de korte broek ;)

Of met de dikke winterjas :hmmz

Even een vraagje aan de organisatie: ik kan niet meer met m'n Coupé komen.

Is het een probleem als ik met een andere auto kom? En wat als dat geen Opel is?

kan wel een parasol in maarja....blijf niet de hele dag in de auto hangen met de kids....

@vectra208v wrote:kan wel een parasol in maarja....blijf niet de hele dag in de auto hangen met de kids....

Nou das nou sneu hoor ;)

zonder gekheid ....

@RISL wrote:Even een vraagje aan de organisatie: ik kan niet meer met m'n Coupé komen.

Is het een probleem als ik met een andere auto kom? En wat als dat geen Opel is?

Andere Opel is sowieso niet erg. Als het een Vauxhall is, dan is het ook geen probleem. Is het een ander merk, dan ben je natuurlijk nog steeds van harte welkom, alleen moet je je auto even ergens anders parkeren ;)

Even een vraagje aan de organisatie: ik kan niet meer met m'n Coupé komen.

@-BlendjuH- wrote:@vectra208v wrote:kan wel een parasol in maarja....blijf niet de hele dag in de auto hangen met de kids....

Nou das nou sneu hoor ;)

zonder gekheid ....

weerbeeld-1.jpg

de verwachting ziet er niet best uit tot nu toe

niet echt duidelijk maarja....gaat om het idee

zal het straks nog eens prberen om goed te krijgen....nu eerst mijn auto weer ff wassen :thumb

@RISL wrote:Even een vraagje aan de organisatie: ik kan niet meer met m'n Coupé komen.

Andere Opel is sowieso niet erg. Als het een Vauxhall is, dan is het ook geen probleem. Is het een ander merk, dan ben je natuurlijk nog steeds van harte welkom, alleen moet je je auto even ergens anders parkeren ;)

@vectra208v wrote:@-BlendjuH- wrote:@vectra208v wrote:kan wel een parasol in maarja....blijf niet de hele dag in de auto hangen met de kids....

Nou das nou sneu hoor ;)

zonder gekheid ....

weerbeeld-1.jpg

zal het straks nog eens prberen om goed te krijgen....nu eerst mijn auto weer ff wassen :thumb

Dit zegt echt helemaal niks Paul ;)

Ik heb t zelf een paar keer meegemaakt ...

De ene week kortebroeken weer en een week later dikke winterjas aan omdat het weer aant

vriezen was ...

Dit is mij namelijk heel goed bij gebleven want drondt deze tijd werd

me dochtertje geboren en die weertype vergeet ik nooit meer :D

@-BlendjuH- wrote:@vectra208v wrote:kan wel een parasol in maarja....blijf niet de hele dag in de auto hangen met de kids....

Nou das nou sneu hoor ;)

zonder gekheid ....

weerbeeld-1.jpg

We zijn druk in onderhandeling met de weergoden, we hebben goede hoop dat we een goede deal kunnen sluiten en acceptabel weer kunnen krijgen. Mochten de onderhandelingen toch vastlopen, dan hebben we nog de grote tent zodat het toch gezellig kan worden ;)

@vectra208v wrote:@-BlendjuH- wrote:@vectra208v wrote:kan wel een parasol in maarja....blijf niet de hele dag in de auto hangen met de kids....

Nou das nou sneu hoor ;)

zonder gekheid ....

weerbeeld-1.jpg

Dit zegt echt helemaal niks Paul ;)

Ik heb t zelf een paar keer meegemaakt ...

De ene week kortebroeken weer en een week later dikke winterjas aan omdat het weer aant

vriezen was ...

Dit is mij namelijk heel goed bij gebleven want drondt deze tijd werd

me dochtertje geboren en die weertype vergeet ik nooit meer :D

@miral astra wrote:dan gaan wij ook op zondag met de astra en D-kadett, ff kijken of tony ook mee gaat met de astra :thumb

me 1e keer naar dronten, dus is kijken of het mooi is.

@bastiaan1981 wrote:ik ben op zondag van de partij met me D kadett :D heb er al zin in :D

Kijk word dan gezellig :)

Peter gaat als het goed is ook mee met zijn kadett.

Kunnen wel tegelijk die kant oprijden?

We zijn druk in onderhandeling met de weergoden, we hebben goede hoop dat we een goede deal kunnen sluiten en acceptabel weer kunnen krijgen. Mochten de onderhandelingen toch vastlopen, dan hebben we nog de grote tent zodat het toch gezellig kan worden ;)

Dan heb ik ook nog een vraag aan Opeltreffen....

Hoe werkt zo'n toerrit?Krijg je een route mee die je moet rijden,of staan er bordjes aan de kant van de weg (route).......

Geen idee hoe zoiets in z'n werk gaat.

groetjes Marcel.

@miral astra wrote:dan gaan wij ook op zondag met de astra en D-kadett, ff kijken of tony ook mee gaat met de astra :thumb

me 1e keer naar dronten, dus is kijken of het mooi is.

@bastiaan1981 wrote:ik ben op zondag van de partij met me D kadett :D heb er al zin in :D

Kijk word dan gezellig :)

Peter gaat als het goed is ook mee met zijn kadett.

Kunnen wel tegelijk die kant oprijden?

@saluma wrote:Dan heb ik ook nog een vraag aan Opeltreffen....

Hoe werkt zo'n toerrit?Krijg je een route mee die je moet rijden,of staan er bordjes aan de kant van de weg (route).......

groetjes Marcel.

Bij aankomst in Dronten krijg je een tasje met informatie, consumptiebonnen EN een routebeschrijving met instructies en informatie over bezienswaardigheden op de route. In principe moet dit voldoende zijn om de route te kunnen rijden. Indien nodig plaatsen we extra aanwijzingen doormiddel van bordjes.

Dan heb ik ook nog een vraag aan Opeltreffen....

groetjes Marcel.

Terug
Naar boven