• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het Groot Internationaal Opeltreffen 21 & 22 April 2012

slecht weer of niet... ik heb er zin in! ook wel benieuwd naar de onderdelenmarkt, altijd leuk :thumb

en mensen die kunnen echt naar de mc donalds komen hoor! ik kom ook vanuit harderwijk dus voor mij ist ook omrijde ;)

@spooky26 wrote:slecht weer of niet... ik heb er zin in! ook wel benieuwd naar de onderdelenmarkt, altijd leuk :thumb

en mensen die kunnen echt naar de mc donalds komen hoor! ik kom ook vanuit harderwijk dus voor mij ist ook omrijde ;)

Kijk! That's the Spirit! :thumb Weer of geen weer... Altijd OpelTreffen weer! ;) Ik heb er ook zeker zin in! M'n meiske gaat ook mee! Hoe meer zielen, hoe meer vreugt!!

ALLEN DIE ZONDAGS KOMEN, KOM VERZAMELEN BIJ MAC IN LELYSTAD!! (ik kom helemaal vanuit Spijkenisse! (half uurtje vanaf Rotterdam) moet dus minimaal 2uur van te voren weg... Dat word een vroegertje haha! :agent )

(Om 09.00uur aanwezig zijn.

McDonald's Lelystad

Larserplein 10

8226 PB LELYSTAD)

@saluma wrote:Dan heb ik ook nog een vraag aan Opeltreffen....

Hoe werkt zo'n toerrit?Krijg je een route mee die je moet rijden,of staan er bordjes aan de kant van de weg (route).......

Geen idee hoe zoiets in z'n werk gaat.

groetjes Marcel.

Bij aankomst in Dronten krijg je een tasje met informatie, consumptiebonnen EN een routebeschrijving met instructies en informatie over bezienswaardigheden op de route. In principe moet dit voldoende zijn om de route te kunnen rijden. Indien nodig plaatsen we extra aanwijzingen doormiddel van bordjes.

slecht weer of niet... ik heb er zin in! ook wel benieuwd naar de onderdelenmarkt, altijd leuk :thumb

@Opeltreffen wrote:@RISL wrote:Even een vraagje aan de organisatie: ik kan niet meer met m'n Coupé komen.

Is het een probleem als ik met een andere auto kom? En wat als dat geen Opel is?

Andere Opel is sowieso niet erg. Als het een Vauxhall is, dan is het ook geen probleem. Is het een ander merk, dan ben je natuurlijk nog steeds van harte welkom, alleen moet je je auto even ergens anders parkeren ;)

Het wordt waarschijnlijk een ander merk...kun je dan gratis ergens in de buurt parkeren?

@spooky26 wrote:slecht weer of niet... ik heb er zin in! ook wel benieuwd naar de onderdelenmarkt, altijd leuk :thumb

Kijk! That's the Spirit! :thumb Weer of geen weer... Altijd OpelTreffen weer! ;) Ik heb er ook zeker zin in! M'n meiske gaat ook mee! Hoe meer zielen, hoe meer vreugt!!

ALLEN DIE ZONDAGS KOMEN, KOM VERZAMELEN BIJ MAC IN LELYSTAD!! (ik kom helemaal vanuit Spijkenisse! (half uurtje vanaf Rotterdam) moet dus minimaal 2uur van te voren weg... Dat word een vroegertje haha! :agent )

(Om 09.00uur aanwezig zijn.

McDonald's Lelystad

Larserplein 10

8226 PB LELYSTAD)

@RISL wrote:@Opeltreffen wrote:@RISL wrote:Even een vraagje aan de organisatie: ik kan niet meer met m'n Coupé komen.

Is het een probleem als ik met een andere auto kom? En wat als dat geen Opel is?

Andere Opel is sowieso niet erg. Als het een Vauxhall is, dan is het ook geen probleem. Is het een ander merk, dan ben je natuurlijk nog steeds van harte welkom, alleen moet je je auto even ergens anders parkeren ;)

Het wordt waarschijnlijk een ander merk...kun je dan gratis ergens in de buurt parkeren?

Als je gewoon naar de mac komt en van daaruit mee rijdt met ons ...

Dan kan je op het bedrijventerrein net buiten de poort wel parkeren ;)

@Opeltreffen wrote:@RISL wrote:Even een vraagje aan de organisatie: ik kan niet meer met m'n Coupé komen.

@RISL wrote:@Opeltreffen wrote:@RISL wrote:Even een vraagje aan de organisatie: ik kan niet meer met m'n Coupé komen.

Als je gewoon naar de mac komt en van daaruit mee rijdt met ons ...

Dan kan je op het bedrijventerrein net buiten de poort wel parkeren ;)

Ik ben er met de Paëlla VW ;) , kom van tevoren wel naar de MacD.

Laat maar weten of ik voor iemand onderdelen kan meenemen van een Astra G, (zie mijn advertentie).

Ik ben er met de Paëlla VW ;) , kom van tevoren wel naar de MacD.

Laat maar weten of ik voor iemand onderdelen kan meenemen van een Astra G, (zie mijn advertentie).

Terug
Naar boven