• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het Groot Internationaal Opeltreffen 21 & 22 April 2012

Even een vraagje ik heb mijn aangemeld voor twee auto's, maar ik heb maar een nummer gekregen.

Klopt dit, kan ik dit nummer bij alle twee de auto's achter het raam plaatsen :wtf

Gr Jurgen,

@asconahobbyist wrote:@BlueAstraG wrote:hocn familiedag in hoevelaken? Wat is dat?

Dat is de jaarlijkse meeting van de Historische Opel Club Nederland,staat erg veel erg mooi spul,en echt niet alleen ouwe suffe meuk.

Het is in principe vanaf een jaartje of 20 oud wat er staat,ook Patrick vd Voorn met z'n 2 GSI Chamoion Kadetten is er lid van,dus...........

Wel een aanrader om eens te komen kijken.

10 minuutjes rijden voor mij ;)

Misschien wel interessant.

zijn er nog mensen die vanuit regio rotterdam zondag morgen weg gaan???

Ik ga ook is naar een meeting zijn me velgen nog niet klaar bij de spuiter dan maar met winterbandjes :swear

@asconahobbyist wrote:@BlueAstraG wrote:hocn familiedag in hoevelaken? Wat is dat?

Dat is de jaarlijkse meeting van de Historische Opel Club Nederland,staat erg veel erg mooi spul,en echt niet alleen ouwe suffe meuk.

Het is in principe vanaf een jaartje of 20 oud wat er staat,ook Patrick vd Voorn met z'n 2 GSI Chamoion Kadetten is er lid van,dus...........

Wel een aanrader om eens te komen kijken.

10 minuutjes rijden voor mij ;)

Misschien wel interessant.

Wij komen zondag met de E Kadett en Manta A of TE2800, en ik heb mooi weer besteld :D

Y24ANMDQYi638FYjHj2CnQ.jpg

zijn er nog mensen die vanuit regio rotterdam zondag morgen weg gaan???

Ik ga ook is naar een meeting zijn me velgen nog niet klaar bij de spuiter dan maar met winterbandjes :swear

@pietv6 wrote:zijn er nog mensen die vanuit regio rotterdam zondag morgen weg gaan???

Ey Piet,

Wij komen vanuit Spijkenisse en rijden naar de mac Donalds in Lelystad. Want daar verzamelen we namelijk met ze alle rond +/- 9.00uur. Wij zullen er ongeveer +/- 8.45uur al zijn. Vervolgens rijden we dan rond uurtje of 9.30uur a 9.45uur naar Dronten naar de Meeting.

Adres MacDonalds Lelystad:

Larserplein 10

8226 PB LELYSTAD

Zou leuk zijn als je daar ook heen komt! ;)

Groeten,

Kevin

@pietv6 wrote:zijn er nog mensen die vanuit regio rotterdam zondag morgen weg gaan???

Ey Piet,

Wij komen vanuit Spijkenisse en rijden naar de mac Donalds in Lelystad. Want daar verzamelen we namelijk met ze alle rond +/- 9.00uur. Wij zullen er ongeveer +/- 8.45uur al zijn. Vervolgens rijden we dan rond uurtje of 9.30uur a 9.45uur naar Dronten naar de Meeting.

Adres MacDonalds Lelystad:

Larserplein 10

8226 PB LELYSTAD

Zou leuk zijn als je daar ook heen komt! ;)

Groeten,

Kevin

He Kevin,

Dan ben ik daar ook rond die tijd. Moet ik nog wat doen dat ze kunnen zien dat ik van het opel-forum ben of iets dergelijks. Ik neem aan dat er alleen mensen van het opel forum naar de mac komen.

gr. piet

@pietv6 wrote:He Kevin,

Dan ben ik daar ook rond die tijd. Moet ik nog wat doen dat ze kunnen zien dat ik van het opel-forum ben of iets dergelijks. Ik neem aan dat er alleen mensen van het opel forum naar de mac komen.

gr. piet

Hey Piet ,

Er komen een hoop van hier maar ook van andere forums ...

Print je aanmeldings id van het treffen uit en plaats hem bij je voorruit ...

Dan weet de rest ook dat jij daar heen gaat :thumb

He Kevin,

gr. piet

ik geloof dat wegens het weer wij vanuit emmeloord nog steeds gaan, maar neem ik de d-kadett niet mee. bas wel met de d-kadett en peter dan zijn E-kadett.

dus zondag 3 inplaats van 5 opels, ooh tony gaat ook nie mee met zijn astra h opc, jammer.

maaaaaar het is nog geen zondag en alles kan nog steeds veranderen

@pietv6 wrote:He Kevin,

gr. piet

Hey Piet ,

Er komen een hoop van hier maar ook van andere forums ...

Print je aanmeldings id van het treffen uit en plaats hem bij je voorruit ...

Dan weet de rest ook dat jij daar heen gaat :thumb

ik geloof dat wegens het weer wij vanuit emmeloord nog steeds gaan, maar neem ik de d-kadett niet mee. bas wel met de d-kadett en peter dan zijn E-kadett.

dus zondag 3 inplaats van 5 opels, ooh tony gaat ook nie mee met zijn astra h opc, jammer.

Als ik alle dingen die ik leuk vind moet laten schieten door slecht weer, dan kan ik beter in een ander land gaan wonen :???:

En ja................ik vind het ook zonde om in de regen te rijden.

Nog erger vind ik het als mensen met een paraplu door de zijramen naar binnen proberen te kijken :swear

Of dames met handtasjes langs de auto's lopen :cry

In ieder geval proberen we zondag met de GT/E aanwezig te zijn:

B1GTEnaastboomverkleind-1.jpg

B1GTEheleachterkantlinksverkleind-1.jpg

@miral astra wrote:ik geloof dat wegens het weer wij vanuit emmeloord nog steeds gaan, maar neem ik de d-kadett niet mee. bas wel met de d-kadett en peter dan zijn E-kadett.

Hou den jullie we een plekje voor ons vrij want ik heb Peter en Bas zolang moeten missen.

Hoelaat gaan jullied? Misschien wel lweuk om wat af te spreken. ookal komen wij vanaf de andere kanrt.

gr,

John

Als ik alle dingen die ik leuk vind moet laten schieten door slecht weer, dan kan ik beter in een ander land gaan wonen :???:

En ja................ik vind het ook zonde om in de regen te rijden.

Nog erger vind ik het als mensen met een paraplu door de zijramen naar binnen proberen te kijken :swear

Of dames met handtasjes langs de auto's lopen :cry

In ieder geval proberen we zondag met de GT/E aanwezig te zijn:

B1GTEnaastboomverkleind-1.jpg

B1GTEheleachterkantlinksverkleind-1.jpg

Terug
Naar boven