• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het Groot Internationaal Opeltreffen 21 & 22 April 2012

@Opeltreffen wrote:nog een vraag aan de fotografen, mogen wij de foto's ook op http://www.opeltreffen.nl" onclick="window.open(this.href);return false; zetten? Zijn er ook nog filmpjes gemaakt die op de website geplaatst mogen worden?

Mijn foto's mag je allemaal gebruiken...

Heb helaas geen foto van mijn eigen Opel gemaakt... :(

@Opeltreffen wrote:nog een vraag aan de fotografen, mogen wij de foto's ook op http://www.opeltreffen.nl" onclick="window.open(this.href);return false; zetten? Zijn er ook nog filmpjes gemaakt die op de website geplaatst mogen worden?

Mijn foto's mag je allemaal gebruiken...

Heb helaas geen foto van mijn eigen Opel gemaakt... :(

Gelukkig maar dat ik meer dan 100 foto's heb gemaakt.. ;)

SAM_3014.jpg

De mijne mogen er trouwens ook wel op hoor. Geen probleem! :kewlpics

Gelukkig maar dat ik meer dan 100 foto's heb gemaakt.. ;)

SAM_3014.jpg

De mijne mogen er trouwens ook wel op hoor. Geen probleem! :kewlpics

Graag zelfs! Laat andere mensen maar zien hoe geslaagde dag het uiteindelijk toch is geworden!

(En vooral die silvergrijze Opel Kadett E met DTM (sport) voor-bumpertje moet erbij! ;) Haha!)

IMG_0659.jpg
OpelmeetingDronten22april2012002.jpg
OpelmeetingDronten22april2012001.jpg

(Saluma (Marcel) :kewlpics :wub )

Voor de mensen die het nog niet weten, ik heb mijn eerste bericht bewerkt en er nu foto's bij gezet!

Bedankt OpelTreffen voor deze dag! Heel goed georganiseerd en de tourtocht was geslaagd! Erg leuk allemaal!

Graag zelfs! Laat andere mensen maar zien hoe geslaagde dag het uiteindelijk toch is geworden!

(En vooral die silvergrijze Opel Kadett E met DTM (sport) voor-bumpertje moet erbij! ;) Haha!)

IMG_0659.jpg
OpelmeetingDronten22april2012002.jpg
OpelmeetingDronten22april2012001.jpg

(Saluma (Marcel) :kewlpics :wub )

Voor de mensen die het nog niet weten, ik heb mijn eerste bericht bewerkt en er nu foto's bij gezet!

Bedankt OpelTreffen voor deze dag! Heel goed georganiseerd en de tourtocht was geslaagd! Erg leuk allemaal!

Al mijn foto's staan in het Meeting Topic (Internationaal Opel Treffen)

@ Saluma:

Thx voor de vette foto's man! Zitten hele mooie bij! (Vooral van mijn Kadettje natuurlijk ;) ) Ook de foto's van de tour, erg vet!

Ook leuk om met jouw kennis te maken man! Was zeer geslaagd! Tot de volgende keer!

Al mijn foto's staan in het Meeting Topic (Internationaal Opel Treffen)

@ Saluma:

Thx voor de vette foto's man! Zitten hele mooie bij! (Vooral van mijn Kadettje natuurlijk ;) ) Ook de foto's van de tour, erg vet!

Ook leuk om met jouw kennis te maken man! Was zeer geslaagd! Tot de volgende keer!

(Omstander zegt: 'Da zitten mooie bassboxen in of nie?!' ... (Geen reactie van Pieter) Omstander: 'God wat een geluid hea!' ...(Nog geen reactie van Pieter).. Omstander: 'Wat zit er allemaal voor leuks in dan?' Pietertje: Da ding?! Omstander: Ja...? Pieter: Muziek!... Omstander: Jaahaa.. Maar die boxen zeg maar... Pieter: .... (Toen bleef het angaanjagend stil), hahahaha! Droogkloot.. :thumb king:

en dan denk je maar weer intresse te tonen.... jammer weer dit XD

(Omstander zegt: 'Da zitten mooie bassboxen in of nie?!' ... (Geen reactie van Pieter) Omstander: 'God wat een geluid hea!' ...(Nog geen reactie van Pieter).. Omstander: 'Wat zit er allemaal voor leuks in dan?' Pietertje: Da ding?! Omstander: Ja...? Pieter: Muziek!... Omstander: Jaahaa.. Maar die boxen zeg maar... Pieter: .... (Toen bleef het angaanjagend stil), hahahaha! Droogkloot.. :thumb king:

en dan denk je maar weer intresse te tonen.... jammer weer dit XD

@Kermitkiller wrote:hebben je je niet gezien duurt zag op de vorige pagina een foto van je TE voorbij flitsen :shock:

Ik was er ook wat later, ik denk rond half 1, heb jou bij een auto zien praten, toen kwam er een aantal buien waarbij een hele harde donderslag en ik noodgedwongen een half uur bij de frietkraam heb moeten doorbrengen :wub

Later jullie niet weer gezien.

@Kermitkiller wrote:hebben je je niet gezien duurt zag op de vorige pagina een foto van je TE voorbij flitsen :shock:

Ik was er ook wat later, ik denk rond half 1, heb jou bij een auto zien praten, toen kwam er een aantal buien waarbij een hele harde donderslag en ik noodgedwongen een half uur bij de frietkraam heb moeten doorbrengen :wub

Later jullie niet weer gezien.

ben inmiddels ook weer thuis en ondanks het slechte weer toch weer goed opgezet en georganiseerd door de mannen van M&M.

Tussen de buien door ff rondgelopen en veel mooie wagens gezien.

Ook ff weer en praatje gemaakt met een aantal van VTN en was ook weer gezellig.

ik heb door het weer niet veel foto's gemaakt behalve van de C coupé die door z'n hoeven ging.

Was ff schrikken toen het gebeurde achter ons teweil we stonden te kijken naar een a=paar andere auto's.

Dacht eerst dat hij tegen een andere auto aan reed maar zag al snel dat het voorwiel verkeerd er onder hing.

De kadett was net een maand geleden APK gekeurd dus erg zuur voor de eigenaar die zichtbaar aangeslagen waren.

gelukkig is het allemaal goed gekomen maar als ik die jongen was was ik morgen terug gegaan naar het keurings station om verhaal te halen....DIT HADDEN ZE MOETEN ZIEN DAT HET ZOVER DOOR GEROT WAS EN VERVANGEN HAD MOETEN WORDEN!!!! (MIJN MENING)

M&M...bedankt voor de "natte" maar gezellige dag en tot...volgend jaar :thumb

PS: blijft leuk om de enigste SINTRA te zijn op meetings :D

gr.Paul & famely

ben inmiddels ook weer thuis en ondanks het slechte weer toch weer goed opgezet en georganiseerd door de mannen van M&M.

Tussen de buien door ff rondgelopen en veel mooie wagens gezien.

Ook ff weer en praatje gemaakt met een aantal van VTN en was ook weer gezellig.

ik heb door het weer niet veel foto's gemaakt behalve van de C coupé die door z'n hoeven ging.

Was ff schrikken toen het gebeurde achter ons teweil we stonden te kijken naar een a=paar andere auto's.

Dacht eerst dat hij tegen een andere auto aan reed maar zag al snel dat het voorwiel verkeerd er onder hing.

De kadett was net een maand geleden APK gekeurd dus erg zuur voor de eigenaar die zichtbaar aangeslagen waren.

gelukkig is het allemaal goed gekomen maar als ik die jongen was was ik morgen terug gegaan naar het keurings station om verhaal te halen....DIT HADDEN ZE MOETEN ZIEN DAT HET ZOVER DOOR GEROT WAS EN VERVANGEN HAD MOETEN WORDEN!!!! (MIJN MENING)

M&M...bedankt voor de "natte" maar gezellige dag en tot...volgend jaar :thumb

PS: blijft leuk om de enigste SINTRA te zijn op meetings :D

gr.Paul & famely

Morgen!

gisteren mijn eerste Opel meeting bezocht en ondank het weer is me dat zeer goed bevallen! Eerst verzameld bij de Mac in Lelystad en toen met een auto of 15 naar Dronten gekard, was een geslaagde dag!

weer een aantal leuke mensen ontmoet en mooie Opel's voorbij zien komen :)

onderstaand een paar foto's:

6959386462_b3f9339f1f_z.jpg

6959386312_32ab43c6eb_c.jpg

7105456645_f1c9bb4068_c.jpg

7105456553_fdeea03d01_c.jpg

7105456391_88f2e0e1b0_c.jpg

6959385596_9bff644104_c.jpg

7105455783_b35ffc69ed_c.jpg

7105455701_5b635cb831_c.jpg

6959385186_4471e52bc9_c.jpg

7105455509_8c1ebd904d_c.jpg

7105455317_d95e3e477c_c.jpg

7105455125_ef1268eebf_c.jpg

7105455001_8f60e80fde_c.jpg

7105454893_02244343a7_c.jpg

6959384312_44bdfacdf6_c.jpg

7105454699_6c4577d16b_c.jpg

7105454529_3fbbb63786_c.jpg

7105454249_e7907715ee_c.jpg

6959383380_6d54023720_c.jpg

Iedereen weer bedankt voor een topdag! Op naar de volgende!

Terug
Naar boven