• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het Groot Internationaal Opeltreffen 21 & 22 April 2012

@vectra208v wrote:jawel...vaak genoeg hahaha woon je daar dan?? dan toeter ik wel ff hahaha

je hoord mij ook wel aankomen denk ik :D

Ooit een rode corsa zien staan schuin tegenover die school?

daar wonen wij ;)

@vectra208v wrote:jawel...vaak genoeg hahaha woon je daar dan?? dan toeter ik wel ff hahaha

daar wonen wij ;)

Je woont daar wel mooi PeterNoFear; je hebt alleen zojuist wel je adresgegevens op het internet gezet ;) En volgensmij is dit deel van het forum wel openbaar...

Je woont daar wel mooi PeterNoFear; je hebt alleen zojuist wel je adresgegevens op het internet gezet ;) En volgensmij is dit deel van het forum wel openbaar...

@jeroenk wrote:Je woont daar wel mooi PeterNoFear; je hebt alleen zojuist wel je adresgegevens op het internet gezet ;) En volgensmij is dit deel van het forum wel openbaar...

Ja, dat weet ik...

wat willen ze doen, kijken naar m'n broer's corsa of naar ons huis en/of oprit?

Valt niks te halen, t is 1 en al armoe bij ons :jerry

@jeroenk wrote:Je woont daar wel mooi PeterNoFear; je hebt alleen zojuist wel je adresgegevens op het internet gezet ;) En volgensmij is dit deel van het forum wel openbaar...

Ja, dat weet ik...

wat willen ze doen, kijken naar m'n broer's corsa of naar ons huis en/of oprit?

Valt niks te halen, t is 1 en al armoe bij ons :jerry

@vectra208v wrote:@PeterNoFear wrote:@vectra208v wrote:jawel...vaak genoeg hahaha woon je daar dan?? dan toeter ik wel ff hahaha

daar wonen wij ;)

nr 102

ff via PM anders gaan te te lang off topic of via MSN of https://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100000621926747" onclick="window.open(this.href);return false;

en weer ON TOPIC :thumb

ooh ja sorry, ff niet om gedacht :jerry

@vectra208v wrote:@PeterNoFear wrote:@vectra208v wrote:jawel...vaak genoeg hahaha woon je daar dan?? dan toeter ik wel ff hahaha

daar wonen wij ;)

nr 102

ff via PM anders gaan te te lang off topic of via MSN of https://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100000621926747" onclick="window.open(this.href);return false;

en weer ON TOPIC :thumb

ooh ja sorry, ff niet om gedacht :jerry

Photobucket is idd handiger, en als je twitter of facebook hebt kun je daar ook mee inloggen, scheelt je weer een wachtwoord onthouden ;)

Terug
Naar boven