• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het GROTE foute velgen onder de auto topic

stillekracht

Post vaak
Ik trap af met

140.jpg

origineel gepost door stillekracht

Ik trap af met

140.jpg

erm.. dat is juist erg dik. als t goed is zijn die wielen gesmeed en zijn goed te polijsten/verdichten

origineel gepost door mayhem

Ik trap af met

140.jpg

erm.. dat is juist erg dik. als t goed is zijn die wielen gesmeed en zijn goed te polijsten/verdichten

Hmmm daarmee ben ik het niet eens mayhem,

audi logo's:wtf

en ik vind hem net iets te laag, je ziet de bovenkant van de banden niet eens meer, 2cm hoger en hij was al een stuk beter:P

mvg Casper

het zijn dan ook Audi wielen.

van een A8. [wintervelgen]

en ik vindt ze wel mooi, zeker zo gepolijst.

@ Silver, de wielen op zich zijn niet slecht, alleen onder die Golf vind ik ze niet mooi.

Maar hier nog wat meer foute wielen:

Deze velgen zijn opzich niet lelijk, maar door de belachelijke offset en stretch ziet het er niet uit.

p3qs6.jpg

2u8igqu.jpg

origineel gepost door -CB-

en ik vind hem net iets te laag, je ziet de bovenkant van de banden niet eens meer, 2cm hoger en hij was al een stuk beter:P

mvg Casper

der zal wel airride onder zitten want anders kan hij zo laag nooit rijden jah ... met andere woorden die 2cm is gewoon een kwestie van knoppie indrukken :P

origineel gepost door mayhem

Ik trap af met

140.jpg

mvg Casper

Vind dit echt geweldig, echt mijn stijl!

Goede kleur, mooie achterlichties en lekker clean en laag!!!

zoals gezegt, t zijn ook orginele audi velgen. en air hoeft niet altyd, vw mannen zijn niet zo bang als opel mannen..

Mayhem, jij hebt me een keer een linkje gestuurd met mooie vw, daar zitten wel veel mooie tussen. Heb je mss ook een link met foto's?

Mayhem, jij hebt me een keer een linkje gestuurd met mooie vw, daar zitten wel veel mooie tussen. Heb je mss ook een link met foto's?

ik heb geen idee??

Terug
Naar boven