• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote gespot topic

Eergisteren de General Lee gespot, helaas niet op de foto gekregen.

Vanmorgen een Mustang, modeljaar 2012 en een modeljaar 1972 (met de horizontale knipperlichten)

Maandag gespot.

GetAttachment.jpg

@D0m1nat0r1 wrote:Stadhouderskade (amsterdam)

Zomerzorgerlaan (bloemdaal)

Kerkstraat (amsterdam)... Staat ook nog een bently mulsanne en een BMW m5 in die garage

Dit is ivm privacy niet zo netjes, kadett of ferarri, maakt geen reet uit, maar er lezen meer mensen mee op fora!

Ik denk dat de eigenaren dit niet kunnen waarderen! :wtf :wtf

@ patrick v voorn, vaak zijn dit soort dingen wel redelijk breed bekend.

Zo weet bijna iedere autoliefhebber hier uit de buurt dat je in Fijnaart de gaafste wagens vind (zal de eigenaar niet bij naam noemen).

Kijk maar eens op sites als autogespot.nl of exoticxonroad.com, daar staat ook vaak genoeg de vraag bij 'waar is dit?'.

Net terug uit Düsseldorf.

BMW M-modellen, oa. de E60 M5, een zwarte Z8, de nieuwe M6 Gran Coupé, Mercedes-Benz AMG-modellen en twee keer de SLS, Audi (R)S'en bij de vleet, net als Porsches, o.a. de 911 Sport Classic.

Ook diverse Ferrari's (oa. 458 en 599), Lamborghini's (Gallardo en Murcielago Spyder) gezien en een vloot Aston Martin's (van Virage tot Rapide en DBS (Volante, enz.).

Ook een aantal Maserati's, o.a. de 3200 GT. Ook nog de nieuwe, gefacelifte Audi R8 Spyder, R8 V10, enz.

Bentley Continental Supersports Convertible, heel veel Smart Brabus. Ook nog een hoop Jaguar XKR's, Mini JCW GP en heel veel Mustangs.

Afgelopen weekend:

Chrysler 300C SRT-8

Audi R8

Bentley Continental V8

Lotus Evora

Bentley Speed Six

JBA Falcon en ik vergeet vast nog dingen.

Vanmorgen op de A17 t.h.v. Roosendaal/Oud Gastel:

- blauwe R8 V10 Spyder

- goudkleurige M3 E46

- zwarte Corvette C5

2145292B_zps8b1a955c.jpg

De Baleno ft. M6.

Schandalig eigenlijk, knul van 18 die die V10 bestuurd :jerry .

[youtube:177210m7]

M6 is overigens ingeruild voor een Panamera.

@Patrick v voorn wrote:@D0m1nat0r1 wrote:Stadhouderskade (amsterdam)

Zomerzorgerlaan (bloemdaal)

Kerkstraat (amsterdam)... Staat ook nog een bently mulsanne en een BMW m5 in die garage

Dit is ivm privacy niet zo netjes, kadett of ferarri, maakt geen reet uit, maar er lezen meer mensen mee op fora!

Ik denk dat de eigenaren dit niet kunnen waarderen! :wtf :wtf

of je het nou op forums post, of mensen zien het dagelijks maakt het echt niet meer uit hoor tegenwoordig..

hier in groningen woont ook iemand die dik 20 auto's heeft aan porsche's gt'2 en gt'3 rs en carrera GT en ferrari scuderia..

iedereen weet waar hij woont, maar er gebeurt nooit wat..!!!

Weer een hoop gezien afgelopen dagen:

- vrijdag een BMW M6 Gran Coupé

- zaterdag een Ferrari California naast een Boxster Spyder en een Jaguar S-Type R. En nog een stel mooie 911's in diverse kleuren op een rij. En een Corvette Z06.

- vanmorgen een zwarte BMW M5 F10 en een Tesla.

Afgelopen week weer veel moois gezien.

-Diverse generaties SL63 AMG en SL55 AMG

- '68er Mustang die al jaren stilstond onder een boom, ontzettend smerig en daardoor ontzettend gaaf!

- SLS AMG vol met steenslag en beschadigde velgen, leek net of er een rally mee gereden was

- S6 Avant (de oude, met V10), combo met 991 Carrera 4S en Audi A8L W12

- diverse F-types, erg mooie wagens!

696548d1335890314-new-member-italy-joining-simpson-pics-didnt-happen.jpg

Ik snap best dat je ze gezien heb, maar lappen tekst kan ik hier ook wel neer zetten.

ik wil foto's mensen :jerry

Prima, alleen de F-types heb ik niet op de foto, die kwam ik onderweg tegen.

Zal vanavond het e.e.a. uploaden.

Ik plaats ze niet op volle kwaliteit, heb er weinig zin in dat m'n foto's weer gejat worden via google.

En overal een logootje plaatsen kost ook weer een berg tijd die ik niet heb.

Terug
Naar boven