• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote gespot topic

SL63 AMG:

Combo van S6 V10 Avant, de 991 Carrera 4S (pas een maand te koop) en een A8L W12:

Mustang, leek alsof die er al jaren stond, maar vandaag wassie weg:

California en Boxster Spyder, was vorige maand:

Zoals al gezegd, lage kwaliteit, heb er geen zin meer in dat ik mijn foto's over het hele internet terug vind. Wil je meer zien, pm me dan je mailadres.

Zal proberen wat vaker foto's te uploaden.

Heb nog zo'n 10.000 foto's, laatst heel veel gespot in Düsseldorf.

Nog wat moois tegen gekomen afgelopen weekend:

- Donkervoort op zaterdag, kwam 'm tegen in Zeeland, niet op de foto

- Mitshubishi Evo 6 reed langs onze Opelmeeting gisteren, foto's volgen misschien nog

- Aston Martin V8 Vantage Roadster, reed ook langs de meeting gisteren op de Westerparklaan. Ook niet op de foto.

RISL, die Aston was een V12 :P

Als je de Fisker Karma uitgebreid op de foto wilt hebben, hier in Vught staat er eentje in mijn straat :P

Nee, was een V8, te zien aan de uitlaten, de rode achterlichten en het missen van de luchtroosters op de motorkap.

En die Evo was een 4, kom ik net achter.

Reed zojuist achter een BMW M550d...ben er nog niet over uit of het nou een dikke wagen is of niet.

Zaterdagochtend een SLS AMG Roadster op de A59.

Pakte de afslag richting Made.

En er kwam net een Dakar-wagen voorbij, volgens mij een Bowler!

Op de A17 bij Roosendaal, richting Moerdijk.

Dank je!

Helaas is m'n fototoestel kapot. Zal van de week weer eens wat topspots uit de oude doos uploaden.

Gaaf :thumb

Ik vind het altijd een mooi detail dat de centrale wielmoer aan de ene kant van de auto rood is en aan de ander kant blauw, om de draairichtingen uit elkaar te kunnen houden :D net als bij echte race-wagens.

GT3 RS zo te zien (rolkooi, kleurstelling en logo).

Ben ook wel eens langs Spa geweest zo door de weeks om eens te kijken, was het afgehuurd door de Duitse Porsche- en Ferrariclub. Dus door de paddock gereden, bij La Source gekeken en in Eau Rouge, erg gaaf om te zien!

Ja zeker weten, en het steigingspercentage van de Eau rouge is indrukwekkend!, dat zie je niet op TV of op de foto.

Goudkleurige E46 M3, parkeerterrein ATM Moerdijk, week of twee geleden.

Grijze Morris Minor, op de Vlasweg in Moerdijk, begin deze week

Ferrari Testarossa + BMW 1M bij Renova Occasions in Breda

Gisteren een Ferrari 360 Spider en 355 GTS in Zevenbergen en Breda.

Op weg naar Zundert een C63 AMG, een Focus RS uit 1998, VW Touraeg W12 en Pontiac Firebird TransAm.

Vanmorgen langs de Porsche-dealer in Eindhoven geweest (op uitnodiging :D ), nog heel wat mooie Porsches en een Ferrari 599 GTB Fiorano en een gelimiteerde uitvoering van de Ferrari 612 (de Sessanta).

Later in Eindhoven zelf ook nog een witte Ferrari 458 Spider (helaas geen foto van).

Op de terugweg nog een Aston Martin DB9 Volante op de afrit van A58 naar A27.

Foto's volgen nog.

Afgelopen zaterdag een schitterende Corvette C1

Gisteren de autocollectie van iemand die bij mij in de buurt woont: 2 x Lotus Omega, 1 x Nissan GT-R, 1 x Lotus Esprit, 1 x Citroën SM, 1 x BMW E36 M3 Cabriolet, 1 x Lancia Delta Integrale.

En gisteren ook de nieuwste Golf VII GTI.

Foto's komen vanavond.

Vanmorgen een rode Amphicar op een vrachtwagen op de A16 richting België, ter hoogte van Breda.

Vervolgens op de A17 richting de A16 een Lotus Elise ter hoogte van Moerdijk.

Terug
Naar boven