• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote gespot topic

Tijd je trug Porsche 911 denk turbo was iig een cabrio met RH zw1 en rode klauwen boschdijk,

Witte Reliant scimitar nabij de Geldropseweg tijdje trug

Vandaag tegen de middag een Nissan GT-R grijs met dubbele dikke blauwe strepen.. rondweg nabij de K de grotelaan

Vorig weekend een SLR McLaren op de Backer en Ruebweg in Breda.

Heb 1 foto met telefoon kunnen, kwaliteit naadje. Zodra ik 'm op de pc heb, plaats ik 'm.

En een Dodge Coronet in Dick Landy kleuren in Breda en Zevenbergen, heb inmiddels contact met de eigenaar gevonden.

En nog een nieuwe, oranje Challenger met zwarte strepen naast het NAC-stadion afgelopen zondagochtend.

Gisteren op de A17 van Moerdijk richting Roosendaal (t.h.v. Moerdijk dorp) een matblauwe BMW M5 Touring (E61). Zag er erg mooi uit.

Woensdagmiddag rond 12.30.

Een Mercedes SLR bij het tankstation tussen Geldrop en Nuenen.

Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk

Afgelopen week:

Audi R8 Spyder

BMW 1M Coupé

Aston Martin V8 Volante

Hoop dat ik binnenkort weer wat voor de lens krijg, heb laatste tijd geen foto's gemaakt.

RWB RUF 964 gisteren op M.I.V.W.

10583056_655913084478482_8821126042561192441_o.jpg

Gaaf zeg, zo'n RWB. Maar die kerel heeft (in mijn ogen) wel mooiere gebouwd.

Desondanks had ik 'm graag gezien :D

@RISL wrote:Gaaf zeg, zo'n RWB. Maar die kerel heeft (in mijn ogen) wel mooiere gebouwd.

Desondanks had ik 'm graag gezien :D

Klopt, maar de kans om in Nederland er 1 te zien is vrij klein.

Deze is er, en een zilveren 930. eigenlijk is dat een RUF BTR3 om precies te zijn.

Beide zijn van Vianen Car Refinish, zij zijn ook de Europese RWB dealer.

Ik weet het. Over die zilvergrijze stond een tijd terug iets in Autovisie geloof ik.

De eigenaar had die kerel van RWB laten invliegen en die heeft ter plekke zijn RUF verbouwd.

Ik weet het. Over die zilvergrijze stond een tijd terug iets in Autovisie geloof ik.

De eigenaar had die kerel van RWB laten invliegen en die heeft ter plekke zijn RUF verbouwd.

Afgelopen week weer het een en ander aan mooi spul gezien.

Eerst donderdag op de motor wat gespeeld met een Dodge Viper Black Mamba, 1 van de 200 gebouwde. Vervolgens nog een Aston Martin V8 Vantage Roadster gezien, op Belgische platen.

En vrijdags een SL65 Black Series op de snelweg. Kon nog snel een foto maken met een oude telefoon (kwaliteit = naadje, maar ik post 'm toch maar :) )

Heb deze al eens gezien op de Droomrit en hij staat schijnbaar regelmatig in Werkendam. En vrijdag eind van de middag stond er nog een mooie Morgan bij de wasstraat in Breda, bij de Gamma.

De SL65 Black Series, 670 pk, 1000 Nm en in beperkte oplage gemaakt:

Anderhalve week geleden de Nederlandse, gele McLaren P1 op de foto gezet, heel erg gaaf :D

Kreeg ook een ritje aangeboden, binnenkort daar even een afspraak voor maken.

Auto kost iets meer dan 1,1 miljoen euro, begrenst op 350 km/u en 903 pk!

Serieus, eergisteren, gewoon op de openbare weg (Boutenslaan) in Eindhoven: BMW i8

Ik wist niet dat die al voor 't echie in productie was :shock:

Edit: Even wat research gedaan, hij staat ook op autogespot.nl, ook in Eindhoven:

http://www.autogespot.nl/bmw-i8/2014/10/08" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik ga er van uit dat het dezelfde is.

Beter dan die i3, die heb ik ook al een paar keer zien rijden ;)

Mooi is die misschien niet echt, maar wel vet om gewoon zo te zien rijden.

Ik had 'm een paar jaar geleden al gezien, toen was die als concept car in Rotterdam voor de premiere van Mission Impossible en toen hadden ze 'm even bij ons op school neergezet (Hogeschool Rotterdam).

Ja, die i3 rijdt hier ook veel rond, en bij de BMW-dealer (waar ik vlakbij woon) staan er heel veel i3's op de dam.

De i8 concept heb ik destijds ook gezien. Ik vind de huidige wel mooier dan de concept van toen.

Hier ook trouwens de foto van mijn Buell met de McLaren P1. Kort daarvoor had ik ook foto's met de deuren open, maar de eigenaar had haast, dus die foto's heb ik eigenlijk wat te snel genomen en zijn dus niet zo geweldig gelukt.

Terug
Naar boven