• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote 'iemand-met-opcom-in-de-buurt?'-topic

zoek iemand in regio venray met op com om te kijken wat er in mijn astra station 1.8 16v nog geactiveerd kan worden.............. hopelijk de boordcomp.

Ik heb er één, regio breda, doe maar een PB als het nodig is ;)

(Tech2 valt ook te regelen, alleen is dit niet gratis, prijzen via PB)

Hallo, ben opzoek naar iemand met een OP-COM / Tech2 uitlees apparaat ivm uitlaat-gas lampje dat sinds gisteren spontaan is gaan branden, auto rijd voor de rest normaal. Regio Amsterdam. Alvast bedankt :)

Ik heb (o.a.) een Op-Com omgeving Barneveld, voor het uitlezen van storingen en het programmeren van bepaalde opties.

Heb je naast KWP2000 ook nog Can? Vermogensmetingen en nauwkeurige 0-100km/u runs ook beschikbaar.

Opties en prijzen zijn bespreekbaar. PM gerust voor de (verdere) mogelijkheden.

Heb mijne besteld....heb het waarschijnlijk dit of volgende week. Zie geen probleem als iemand het even wilt gebruiken

Beste forumleden,

Is er iemand in de regio ijsselstein (Utrecht) die in het bezit is van een op-com of een tech 2 ?

ik zou graag de speedlock willen laten activeren en het vervelende geluid bij het niet gebruiken van de gordel ( voor kleine stukjes vind ik dit erg vervelend) uit laten zetten.

Alvast bedankt,

Danny

Ik heb een opcom ik heb zelfs een nieuwe over. Moet wel ff de software erbij zoeken want harde schijf van vorige laptop is gecrasht...

Ik woon in Kanaleneiland.

Zou ik gebruik van jullie kennis mogen maken heb er zelf namelijk geen verstand van. :(

En is het ook mogelijk om zowel het gordel piepje als de speedlock te (de)activeren met de opcom ?

alvast bedankt voor de reactie's.

Danny

Overigens ben ik ook geen voorstander van het niet gebruiken van een autogordel: 2 jaar terug bij gladheid hard nodig gehad zo'n 200 meter van mijn huis vandaan bij een kort ritje (30km/u vol tegen een lantaarnpaal).. Airbag en gordel moesten worden vervangen (naast bumper en kreukelzones), je wilt niet weten wat er gebeurt met me was zonder, zeker bij 50km/u..

Met opcom kan je die piep niet deactiveren alleen met tech2. Ik zou dit gewoon origineel laten is irri maar je went er aan. Daarnaast is speedlock wel met opcom te activeren.

Heb je wel de security code van de auto anders is speedlock niet te activeren je moet die code hebben.

Luuk

@ Iquick, en is het mogelijk dat jij dat bij mijn Astra kan activeren (speedlock) ?

Wil je er een vergoeding voor geven en richting jou woonplaats komen ( Gouda is voor mij goed te doen)

Alvast bedankt,

Danny

Ja daar ben ik zelf ook de mist mee ingegaan gelukkig heb ik zelf een op-com maar als je ervoor gaat reizen en je hebt die code niet is toch lullig :jerry

Terug
Naar boven