• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote 'iemand-met-opcom-in-de-buurt?'-topic

Iemand in de omgeving van Noordwolde (frl) die mijn astra g '99 zou kunnen uitlezen?

Geeft een vage storing: zo nu en dan blijft na het (slecht) starten het mm lampje.. Iemand die daar even mee kan helpen??

@Casper16v wrote:Iemand in de omgeving van Noordwolde (frl) die mijn astra g '99 zou kunnen uitlezen?

Geeft een vage storing: zo nu en dan blijft na het (slecht) starten het mm lampje.. Iemand die daar even mee kan helpen??

Ik bezit een op com woon weer in twello.. ..

Dus als er mensen zijn die het nodig hebben en die in de omgeving wonen let me know

Heb er pas 1 in de buurt voorbij zien komen zonder reactie, maar toch:

Op-Com gezocht regio midden-limburg (omgeving Sittard/Roermond).

Wil er wel 1 aanschaffen, maar eerst de auto op korte termijn even resetten king:

Edit: Mijn opcom is inmiddels besteld en binnen gekomen!

Hier iemand in de omgeving Venlo - Roermond - Weert - Eindhoven - Venray, die een OPCOM of TECH2 heeft, en mijn Boordcomputer kan en wil activeren?

Heb hier zelf een OPCOM china clone voor aangeschaft, maar daar krijg ik het niet mee gedaan.......Heb al vanalles zelf geprobeerd, met verschillende software versies, maar het lukt me niet.

Het gaat om een Astra H, uit 2007 (uit Belgie) CD30MP3 en GID.

Als ik op BC druk krijg ik enkel een timer te zien.

Wie kan me helpen?

Alvast bedankt

Heb zelf ook de china kloon OpCom, maar helaas weet ik niet hoe ik een boordcomputer kan activeren..

Zelf alleen ervaring met een Astra F ben ik bang.

Is wel een erg oud topic wat je nu omhoog haalt ;)

Ik heb destijds een opcom gekocht. En ongebruikt weer verkocht, omdat ik de motor van m'n Astra om zeep had geholpen. Auto heb ik toen in onderdelen verkocht.

Ik ben op zoek naar iemand die mijn Vectra C Gts op xenon kan programmeren.

Er zit een Pilot Pro line setje in

Als ik de lampen aan zet branden ze gelijk en goed ,

maar als de auto loopt gaat 1 van de 2 knipperen en valt dan na 2 seconde uit.

daarna gaat soms ook de andere uit :evil:

Helpt het dan om hem op xenon te zetten via de op-com?

Sinds enkele weken begint bij mijn Opel Astra G '98 diesel na een tijdje rijden het MM lampje te branden, toerenteller slaat uit, motor houdt in en stottert af en toe. Van alles nagekeken, brandstoffilter vervangen, luchtfilter en EGR klep schoongemaakt, maar probleem blijft. Nu wilde ik met de paperclip methode de foutcodes uitlezen alleen zit er geen 6e pin. Ik las hier dat het kan met een Op-Com setje... Is er toevallig iemand bij mij in de buurt die er één heeft en mij er mee kan helpen?? Auto moet ook nog begin mei voor de APK...

@Jess wrote:Sinds enkele weken begint bij mijn Opel Astra G '98 diesel na een tijdje rijden het MM lampje te branden, toerenteller slaat uit, motor houdt in en stottert af en toe. Van alles nagekeken, brandstoffilter vervangen, luchtfilter en EGR klep schoongemaakt, maar probleem blijft. Nu wilde ik met de paperclip methode de foutcodes uitlezen alleen zit er geen 6e pin. Ik las hier dat het kan met een Op-Com setje... Is er toevallig iemand bij mij in de buurt die er één heeft en mij er mee kan helpen?? Auto moet ook nog begin mei voor de APK...

Ik bezit een op-com en kan jou auto wel uitlezen en fout codes wissen

Pm me maar (woon in twello is niet mega ver van zwolle vandaan)

@JHR wrote:Of Epe.

Fearless ik heb je auto van de week nog gezien in wapenveld.

Daar wonen we ;)

Hij staat ook vaak in Epe. als mn vriendin m mee naar t werk heeft.

Hallo Luitjes,

Ik zoek iemand in de omgeving van of in tilburg die dmv een op-com een aantal dingen voor mij wil activeren.

Hopelijk hoor ik snel iets van jullie.

MVG

Jeroen

Terug
Naar boven