• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote 'iemand-met-opcom-in-de-buurt?'-topic

mijne is binnen en werkt, dus mensen omgeving eindhoven, mocht het nodig zijn is het geen probleem keer langs te komen :) :jerry

Hallo,

Ik heb pasgeleden een topic geopend over het af en toe uitvallen van mijn Astra G Z1.6XE.

Nu verdenken sommige mensen de krukassensor.

Graag zou ik mijn G uit laten lezen om te kijken of er een foutmelding getoond wordt.

Iemand in de omg. van Eindhoven die mij hierbij van dienst kan zijn?

Alvast hartelijk dank.

Mvg.

HarrieAstra

Hallo,

Ik ben op zoek naar iemand om

-UHP4 module vrij te schakelen

-Aux vrij te schakelen

-Eens uit te lezen

In de buurt van Gent, Antwerpen..

Merci, Jeroen

Bedankt voor het aanbieden van jullie hulp. Ik heb al iemand bereid gevinden in de directe(re) omgeving, wat bij mij natuurlijk de voorkeur geniet.

Is er iemand die m'n vectra van 2007 kan uitlezen in België? Kom uit de provincie Antwerpen. Het grensgebied is ook goed!

Kan de kandidaat me mss een PM sturen?

grtz

Volgende week zet ik mijn nieuwe interieur in mijn auto met zij airbags inclusief module

Maar die moet geactiveerd worden dus ben ik op zoek naar iemand met een op-com in de provincie Utrecht

Het liefst rond zeist doorn of amersfoort en Utrecht mag ook natuurlijk

Mvg ferry

Iemand met een tigra heeft mij om hulp gevraagd omdat deze niet wil blijven lopen.

Toevallig iemand in de buurt van hoorn waarvan ik een opcom zou kunnen lenen voor een diagnose?

OF waar zou ik evt voor een knappe prijs binnnen korte tijd een opcom kunnen halen?

Moet er wel wat mee kunnen, lijkt me ook nog wel handig om bij de vectra eens te gebruiken.

Gr Menno

Er zijn best wat aanbieders. Ze verschillen in prijs van c.a. 25 tot 50 euro. Dit zijn china clones en dus engels.

http://www.q24u.nl/opel-op-com-obd2-scanner-usb-interface/" onclick="window.open(this.href);return false; heb ik al een paar keer voorbij zien komen. Via marktplaats is ook een optie, maar wel riskanter natuurlijk.

Makkelijkste is iemand in de buurt natuurlijk.

Hou er rekening mee dat je een laptop nodig hebt

@ferryastrag wrote:Volgende week zet ik mijn nieuwe interieur in mijn auto met zij airbags inclusief module

Maar die moet geactiveerd worden dus ben ik op zoek naar iemand met een op-com in de provincie Utrecht

Het liefst rond zeist doorn of amersfoort en Utrecht mag ook natuurlijk

Mvg ferry

ik heb er 1 in hilversum kan je wel uithelpen ?

hallo,

ik heb al geprobeerd om uit te zoeken wie er het dichts bij mij woont.niet echt een succes geweest :(

is er iemand in de buurt van den haag die een opcom heeft.

wil graag mijn auto uitlezen en de onderhouds interval resetten.

ook zou ik een mening willen hebben van iemand die met mij eens door de auto heen wilt spitten om het een en ander te controleren en te adviseren. (een soort van algehele controle).

alvast bedankt.

willem....

hebbie morgen rond 19.00 tijd :D :D

laat me anders ff weten wanneer je tijd hebt.

dan spreken we ff af.

vast bedankt voor je hulp.

Ik ben op zoek naar iemand om mijn UHP4 te activeren in mijn Astra H. Ik ben van Brugge (België), maar wil me uiteraard wel verplaatsen indien nodig.

Terug
Naar boven