• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

@KadAstra-EF wrote:Anders ik wel in mn scooter king:

Rik :D

70cc cilinder monteren :jerry

Heb al 180cc blokken onder 50cc scooters gebouwd... met goede afstelling (22,5pk)zat ik in 4sec op de 100km/u :D wel met volle gewicht op het stuur anders klapte ik achterover :jerry en ging door tot de 140 150km/u :thumb

HEAR YE HEAR YE!!

mensen is het geen idee om een kleurenlijst te maken per model, waar iedereen aan meewerkt.

fototje erbij van je wagen kwa kleur, fototje van je sticker bij je passagiers kant.

of verzin ik nu iets stoms? :jerry

@trashmetal wrote:Dat branden ze gewoon dicht, voel je niks van

stinkt alleen een beetje :jerrygeintje

Kan prima zelf; gewoon goede 'draadje' localiseren en dichtschroeien met een 100W soldeerpistool :D

@KadAstra-EF wrote:@trashmetal wrote:heb nog wel goeie liggen van een x16sz komen ze af

15 eurie excl verzenden mag je ze hebben

ben aan het opruimen :D

Best aangeboden :thumb maar ik heb ze het liefst nieuw EN......ze zijn al besteld.

Rik :D

ahaa oke :thumbup

ja het is echt waardeloos hier

nu is de corsa nog makkelijk te redden, maar kleine gaatjes worden groot he :jerry

lassen en slijpen in de winter op straat is geen suc6 :(

@trashmetal wrote:Hier in het zuiden is het nog wel te doen met de temperatuur :D

Goeiesmorgesss!!!

Zuiden??? voor mij woon je toch echt midden in het land :hmmz aaaaahhh jaja snap het al :jerry

pff dure zaak dan .. en ik mijn halve garage (toen ik nog in limburg woonde) verhuren voor 40 p/m incl licht en als je wil sleutelen leef je uit als de buren maar nie komen klagen .. (garage was in totaal zo groot dat er 3 opels in pasten en op huurmoment stonden er alleen 3 fietsen in hahaha

@KadAstra-EF wrote:@wimpell wrote:@dion87 wrote:@wimpell wrote:je zal maar zulke buren hebben die er al over beginnen te klagen als je de kap opendoet :shock:

glukkig is dat hier in de buurt niet zo hier kun je nog lekker op een zaterdagmiddag aan je autootje sleutelen

waar doen ze dat dan? moet helemaal mooi worden joh hahaha

haha kameraad van mij had er last van.

deed de kap van zn oude bmw open om ff iets los te halen had direct al een buurman bij hem staan die begin te klagen dat hij er geen rotzooi van moest maken enz enz.

hij had op dat moment alleen de kap nog maar open staan en had nog geen schroevendraaier aangeraakt

Tjong :shock: Zal je buurman maar wezen.

Ik heb geluukig niet zulke buren maar elders in dit dorp was er ook een Opelsleutelaar.

Die buren gingen niet bij de sleutelaar klagen maar belde de gemeente op.

Krijgt die arme man/jongen een berisping van de gemeente dat ie niet meer mag sleutelen op straffe van een boete !

Daar gaat je hobby om lekker in je vrije tijd, lekker dicht bij huis, met mooi weer aan je Opeltje te sleutelen.

Rik :sleeping

Ik moet het bij mn moeder op de stoep nu ook maar afwachten want ze heeft nieuwe buren :D

zit er aan te denken voorlopig maar een gewone garagebox te huren en er maar een aggregaat bij te pakken :jerry

Hier in Tilburg gemiddeld 75 pleuro :puke (particuliere sector)

Woningbouw kan ik wel vergeten want huur geen woning

dus die mensen hebben altijd voorrang

Terug
Naar boven