• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

Vrienden van mij konden het niet geloven, fotos met je gsm maken doen wonderen :jerry

Ennuh nee ga t hier niet plaatsen :jerry

Goeie GLOEIENDE morgen!! Zo dat is er ook weer uit, wil gelijk even melden dat ik de grootst mogelijke :ass heb aan bepaalde lieden die niet weten wanneer ze hun bek dicht moeten houden met hun zogenaamde "geintjes die helemaal niet als geintjes bedoeld zijn" :angel

:swear :swear :swear :swear :swear gare tapatalk, ik vraag me af waarom die op deze pagina hangt, moet ik weer uit me bed opstaan en me laptop pakken echt balen :puke

@ InjectTheVenom, zoals je ziet ben je niet de enige

@ DMLB ceo, vind je? Ik vind de foto nog scheef dus ga vandaag weer een nieuwe shooten. Ik ga niks doen aan de grill, chroom is mooi, ik moet eens iets doen aan die velgen van 16" --> 18" of 19". Wil ook niet te veel geld uitgeven gezien m'n vader twijfelt om weer benzine te rijden. Aangeraden om een Veccie te halen en dan het liefst een V6 2.8 turbo of zoiets.

AstraTD slaapt nog, of klok loopt achter, het is MIDDAG :wtf

Terug
Naar boven