• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

Pffff ik moet nog een paar dingen maar kan nu al geen onderdeelnummers en plaatjes van opeloem.com meer zien, net ff het hele jaar 2012 aan aangeschafte onderdelen in plaatjes en text/nummers omgezet voor het onderdelendocument van het restauratieverslag
smiley_mad.gif

23 soms meervoudig samengestelde batches bij elkaar tot nu toe (vanaf 2010) en dat wordt alleen nog maar meer, totale prijs wil ik nog helemaal niet aan denken dat komt pas als de laatste delen aangeschaft zijn.

warm is zacht uitgedrukt.

ik heb serieus voor het eerst in 10-15 jaar weer een korte broek aan, en dat was te warm.

en ik haat het, maar zelfs het T-Shirt had ik dit weekend een paar keer uit.

denk dat mijn lichaam opeens wat bruiner wordt nu..... :wtf

verder genoten van Sevenum. alleen dus wel te warm.

volgend jaar mag er wel wat meer wind bij zijn. (dan mag het volgend jaar ook wel 35 graden worden, wind koelt weer af. ;))

en de auto heeft het ook uitgehouden.

onderweg steeds op 90 graden, alleen bij stilstaan op bijna 100.

maar heb eindelijk een koelvin. heb hem al een jaar niet meer gehoord, maar vrijdag sloeg hij me een aantal keren aan.

ach ja.

morgen de baas weer verblijden met aanwezig zijn, en werk doen. :jerry :thumbup

@helmer opelfan wrote:Ja dat doet wonderen met dit weer. Mocht jij nog hulp willen ik ben heeeeeeel gewillig :D :jerry

BAH !!

Ik hoef jou niet bij mij onder de douche :puke

Rik :D

Zo hier ben ik weer eens... heb 15uurtjes door kunnen slapen :D ongeveer 16graden op me kamertje.

Dadelijk lekker naar Epen met de brommer ijsje eten :thumb

@astraTD wrote:Zo hier ben ik weer eens... heb 15uurtjes door kunnen slapen :D ongeveer 16graden op me kamertje.

Dadelijk lekker naar Epen met de brommer ijsje eten :thumb

iedereen zeg dat het daar lekker ijs geeft :hmmz

Terug
Naar boven