• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

wat een lelijke foto.

enige goede aan die foto is het Opellogo. :jerry

waarom altijd die haat en nijd, zodra het over voetbal gaat?

want we weten allemaal: FC KNUDDE IS HET BESTE TEAM TER WERELD. :jerry

of moet je fan zijn van een echt voetbal team? :angel :thumb

@Mr.F wrote:Zojuist gemaild voor een Astra F 1,6 SI GLS 5dr Automaat in Duitsland.

Origineel lederen bekleding, airco, stoelverwarming en 70,000 km

Echt super gave auto. Betekend wel dat mn Cd weg zou moeten... :(

Waarom doe je iets wat goed is weg voor iets waarvan je niet geheel zeker bent dat het goed is? :P

@jeroenk wrote:@Mr.F wrote:Zojuist gemaild voor een Astra F 1,6 SI GLS 5dr Automaat in Duitsland.

Waarom doe je iets wat goed is weg voor iets waarvan je niet geheel zeker bent dat het goed is? :P

Je moest eens weten hoe de auto eruit ziet en wat er allemaal inzit.

Deze auto rijdt niet in NL, dat kan ik je verzekeren !!

Als ik het geld er voor had had ik hem ook gekocht.

Rik :D

@KadAstra-EF wrote:@jeroenk wrote:@Mr.F wrote:Zojuist gemaild voor een Astra F 1,6 SI GLS 5dr Automaat in Duitsland.

Je moest eens weten hoe de auto eruit ziet en wat er allemaal inzit.

Deze auto rijdt niet in NL, dat kan ik je verzekeren !!

Als ik het geld er voor had had ik hem ook gekocht.

Oké oké, ik zeg al niks meer. Ik vroeg het me alleen even af :P Maar automaat en airco is sowieso fijn :P

@KadAstra-EF wrote:@InjectTheVenom wrote:*pakt een aluminium honkbalknuppel en gaat er geduldig mee in de andere hand staan klappen om RISL iets duidelijk te maken* :angel

* Rik zwaait met zn vlaggetje naar RISL om hem ook iets duidelijk te maken dat Feyenoord NOOIT weggepoetst wordt*

Jammer hè, dat ze gisteren weer niet verloren hebben. Was gisteren in R'dam voor City Racing....helaas veel van die vieze jasjes, petjes en tassen.

@RISL wrote:@KadAstra-EF wrote:@InjectTheVenom wrote:*pakt een aluminium honkbalknuppel en gaat er geduldig mee in de andere hand staan klappen om RISL iets duidelijk te maken* :angel

* Rik zwaait met zn vlaggetje naar RISL om hem ook iets duidelijk te maken dat Feyenoord NOOIT weggepoetst wordt*

Jammer hè, dat ze gisteren weer niet verloren hebben. Was gisteren in R'dam voor City Racing....helaas veel van die vieze jasjes, petjes en tassen.

Bist oek een echte braboander he zeikschuit :jerry

@KadAstra-EF wrote:@RISL wrote:@KadAstra-EF wrote:@InjectTheVenom wrote:*pakt een aluminium honkbalknuppel en gaat er geduldig mee in de andere hand staan klappen om RISL iets duidelijk te maken* :angel

Bist oek een echte braboander he zeikschuit :jerry

Ouwehoeren en zeiken, dat kunnen wij Brabanders als de beste!

@Mr.F wrote:Zojuist gemaild voor een Astra F 1,6 SI GLS 5dr Automaat in Duitsland.

link?

Die is geil!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :wub :wub

Ik wil dat interieur :wub :wub :wub

Stefan ik regel jou een f1 interieur dan kunnen we ruilen? :D

@Mr.F wrote:Jezus Christus! spel bedervers! :fy1 :fy1

Maar dat is hem inderdaad!

Heb de vorige advertentie nog liggen, stond doen 68.000 km op. Echt super mooi ding!

Lol, goed gegokt dus... Ben op autoscout24.de gaan kijken naar de specs die je opgaf ;) Laat ons maar weten als 't doorgaat :D

@Mr.F wrote:Enne oh, als je die Astra CD velgen nog wilt kopen Jeroen; TEAB! :D

Waren dat die ook op je FB stonden? PM me anders even een foto met vraagprijs! :)

@Mr.F wrote:Jupz die ja! Ik PM je zometeen ff!

Dikke prima. Als het wat is kom ik ze t.z.t. wel halen (i.c.m.) familliebezoek!

Terug
Naar boven