@astraTD wrote:
Vrijdag nieuw speel maatje erbij.
Staat bij mij op de hoek.
Toekomst gaat die sowieso 10cm omhoog, en hummerbanden eronder.
bullbar voor op..
en 2 nieuwe deuren zijn rot.
4x4 5,2L V8 :wors
Puur voor de lol is die.
Mercedes komt over 2 weken op het erf te staan. :wors
Effen terug komen op die Dodge..
Ik zag op marktplaats 15km van Maastricht nog eentje staan, en ben daar gistermorgen snel wezen gaan kijken, helaas was ik te vroeg daar waardoor ik stond te wachten voor de deur.. en ineens hoorde ik van hele verte een zwaar geroffel :wub en ja hoor naar enkele minuten kwam het geluid korterbij en daar kwam hij de straat in met vol gas.. damn wat een zwaar v8 geluid had die tegenover de dodge in legerkleur. :wub :wub
Wist meteen dit word hem.
De goede punten van deze dodge.
Plaatwerk 100% hard.
onderstel bijna roestvrij oppervlakkige vliegroest. is 10jaar geleden gezandstraalt en opnieuw blauw geverfd.
Nieuwe startmotor,
nieuwe dynamo,
nieuwe accu,
nieuwe riemen,
blok kurkdroog,
nieuwe lpg instalatie 280litertank :surpri
vloer 100% hard.
Demper ertussen uit wat een bruller van een machine :wub
Heb de eigenaar aanbetaling gedaan en 2 papieren ondertekend, heb een deal kunnen maken, dinsdag rijd hij naar Maastricht naar postkantoor en dan hij is van mij :vertag
Effen terug komen op die andere dodge,
Had 3 plus punten de kleur en de trekhaak en 500m van me huis af.
Maar de minpunten!!
Rot en echt rot tot alle plaatdelen gaten roest,
chassie behoorlijk bruin aangetast door roest zelfs een gat erin..
blok was zweterig, zoals ook de 4x4bak.
5cm gat in de vloer, lekte regenwater door het dak.
Maar omdat ik een goede lasser ken, was dat allemaal geen probleem.
Geen history wat er aan vernieuwd was aan de motor.
Alleen jammer van me aanbetaling maar dat heb ik nu toch wel terug verdiend op de zwarte dodge.
Allebei moesten ze 3000,- opleveren, dusja keuze is snel gemaakt voor de zwarte aangezien dat ik weet dat die 100% in orde is.
Plus is 10jaar geleden voledig uitelkaar geweest en rijd pas anderhalf jaar in Nederland rond.
Alleen hij ziet er wat tuttig uit..
Dus meteen als ik een kans kan nemen, grotere wielen eronder, omhoog met dat ding, bullbar en belangrijkste TREKHAAK.
Kan niet wachten tot dinsdag :shake