• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

mogguh k heb Rec niet meer gehaald gister haha ik was total loss.. gister de kids gaan halen in roermond.. half 7 ging de wekker gisterochtend.. 12 uur was ik in roermond en 4 uur waren we thuis dus om half 12 was ik deaud hahahah

Gone in 60 seconds is en blijft gewoon een super geweldige film hoe je m ook kijkt!! vanmorgen werd ik wakker met phineas en ferb das dan toch weer wa minder :jerry

is het trouwens niet mogelijk om laten we zeggen, een water to air intercooler te nemen... en ipv van water er gewoon kei hard CO2 doorheen knallen... :hmmz :hmmz :hmmz

ik zie namelijk wel kitjes voorbij komen met zon buis over de intercooler heen, maar dat kan toch stukken beter?

@astraTD wrote:Als je scooter opcontact zet, gaat dan je remlicht als je rem in knijpt? ook je knipperlichten?

Als die wel gaan moet je verder kijken naar de rails of startmotortje kapot.

Als het licht en zo niet gaat, waarschijnlijk de accu.

Kan je dus weer testen als je hem start via de kicker als die dan loopt dan eens remmen of knipperlicht aan zetten om te kijken of dan iets gaat.

rem gaat aan, dus accu werkt nog wel enigzins.

maar heeft een tijdje stil gestaan (tot ik er eindelijk op kan rijden.... ;))

heeft ook geen tijd gehad om op te laden trouwens.

maar als ik dus iets tegen kom, moet ik even jouw een PB sturen? :P

want zoals gezegd, ben gelijk gegaan voor de auto, en ben dus al 24.

heb 0.0 verstand van scooters. (gaat nu veranderen. :jerry )

ga hem alleen volgende week vrijdag pas ophalen. dan heb ik een halve dag vrij. ;)

@gsi rudi wrote:ben een lekker weekend je weg met vrienden, vallen mijn collega's mee nog lastig. :swear

Als klap op de vuur pijl belt de baas met de mededeling: morgen niet rijden , maar wel op kantoor komen want je krijgt uitleg hoe de boordcomputer van een andere klant werk vanaf dinsdag bij ander bedrijf charter rijden. o ja je bent wel de hele week van huis. Fijne afsluiting van een weekendje ardenne

Ik had de telefoon uitgezet ! :jerry

Rik :D

:jerry

heujjj Helmer... weer lekker getuft op je waggie vandaag?

Toch wel eens benieuwd wat je op een jaarbasis rijd met je trucker? Of per dag.?

@trashmetal wrote:Voor de baby er is niet hard knallen, na dat de baby er is niet hard knallen

wat hebben wij mannen het toch zwaar :jerry

Een 1.7 td lijkt me wel grappig

mooie bling intercooler en dumpvalve er op

gewoon aansluiten op mn group n pijp

MMMHHHHhhooooaaaaapp PPPssssstttt!!!! :jerry

En nog maar max 120pk hebben, maar wel grappig :D

en nog 1op15 rijden :jerry

nee helaas kan/mag ik voorlopig niet werken heb last van beknelde zenuwen in mn nekwervel

man van uwv vond het niet verstandig dat ik deze week nog ging werken, maar toch gegaan

RISL is moderator, die horen wat meer te posten.

anders wordt niemand in het gareel gehouden. :jerry

en mijn scooterhelm is binnen. :thumb

nu de scooter nog. :jerry

@RISL wrote:Wimpell, balen!

Veel schade? Hopelijk had je collega geen trekhaak?

@ Dion, dan vind ik dit nog een graadje erger:

Opel_Astra_Tuning_by_caiomix.jpg

Het is net een opstapje voor kleine kinderen...

hmm, zou dat een winkeldochter zijn / worden? ( :puke )

dank u, heb ook een beetje verdriet weg te drinken vandaag was mn laatste productiedag bij fujifilm

morgen nog ketels poetsen en dan is het over :cry

Terug
Naar boven