• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

ach, er is niets gebeurt wat het daglicht niet kan verdragen. toch?

jullie leken het samen gewoon heel gezellig te hebben..... toch? ::P

achja, dat komt nog wel :vertag :jerry :jerry :jerry

en ik kan weer rijden op de scooter, als de sneeuw weg is.

sloten vervangen was niet moeilijk, de eerste koste de meeste tijd. (zadelslot.)

halve scooter uit elkaar geweest, maar is vervangen. en werkt nu.

was bijna klaar met alles, begon het wel te sneeuwen. blij dat het alleen nog maar monteren was. :thumb

zo een verjaardag van mien moe.

Het nieuwe kachelhuis zit er in (ging met nieuwe montageschroeven vele malen beter), morgen alleen nog andere ringen voor de AC verdamper halen (degene die vanochtend gehaald zijn bleken net te dik) en de stoelen er uit halen zodat het vloerkleed er uit kan om grondig gereinigd te worden.

@KadAstra-EF wrote:Vandaag een CDR500 ophalen voor 25 Euro :wub :wub

Rik :wub

Lol die heb ik ook voor 25,- inc verzendkosten en code :jerry

Betere prijzen waar sommige 80 voor bieden :shock:

@KadAstra-EF wrote:Vandaag een CDR500 ophalen voor 25 Euro :wub :wub

Koop is niet doorgegaan omdat de verlichting flikkerde en de "1" toets het niet deed waardoor de code ook niet ingevoerd kon worden.

Nou ja, toch weer 226 km gereden hiervoor en heb van iedere meter genoten van mn F :wub :wub :wub :wub

Rik :)

Ow, dat is minder goed nieuws.

Familie en gezondheid staat voorop.

En geduld is een schone zaak, om het dan in cliché af te sluiten ;)

@KadAstra-EF wrote:@KadAstra-EF wrote:Vandaag een CDR500 ophalen voor 25 Euro :wub :wub

Koop is niet doorgegaan omdat de verlichting flikkerde en de "1" toets het niet deed waardoor de code ook niet ingevoerd kon worden.

Nou ja, toch weer 226 km gereden hiervoor en heb van iedere meter genoten van mn F :wub :wub :wub :wub

Nou anders was het nog een dure radio geweest... verzenden is toch goedkoper geweest

@astraTD wrote:@KadAstra-EF wrote:@KadAstra-EF wrote:Vandaag een CDR500 ophalen voor 25 Euro :wub :wub

Nou anders was het nog een dure radio geweest... verzenden is toch goedkoper geweest

Anders was het exit 25 Euro.

Krijg je een toestel die voor geen meter deugd.

garantie tot het postkantoor he ?

@helmer opelfan wrote:Dat zeg ik kan heel verstandig zijn om zelf te gaan kijken. Was die toegestuurd had je er niks aan gehad en geen garantie

Precies !!!

Spullen vanaf 50 Euro, die haal ik altijd al op.

Ook al moet ik daarvoor 3 uren in de auto zitten.

Rik ;)

@KadAstra-EF wrote:@helmer opelfan wrote:Dat zeg ik kan heel verstandig zijn om zelf te gaan kijken. Was die toegestuurd had je er niks aan gehad en geen garantie

Precies !!!

Spullen vanaf 50 Euro, die haal ik altijd al op.

Ook al moet ik daarvoor 3 uren in de auto zitten.

Rik ;)

Klopt de bandjes voor de dodge heb ik ook enkel 285km voor moeten rijden dus total dat ik op die dag in de 600km, maar dat is wel goedkoper als met de post :jerry

Ja inderdaad.. laatste 12maand bijna 60.000km gereden in de assie :wub

Vorig jaar in deze tijd stond die op 460.000km :agent

Terug
Naar boven