• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

@KadAstra-EF wrote:Weten jullie nog dat ik een tijdje geleden deze brief in de bus kreeg ?

DSC02235.jpg

Nou, IK HEB ER WEER 1 :swear :swear :swear :swear :swear :swear :swear :swear :swear

Die ellendelingen denken zeker dat mn wagenpark rijp zijn voor de sloop :fy1 :fy1 :fy1 :fy1 :fy1 :fy1 :fy1

DSC03527.jpg

Hondelullen, ellendelingen, mafkezen :cry :cry

Rik :wtf

:wtf mafkezen!

@FnF_racer wrote:die is op Facebook genoeg actief hoor. :P

als je het echt wilt, zal ik haar wel zeggen dat jullie haar missen.

Ja dat heb ik ook in de gaten.. moet toch een reden hebben dat ze hier niet meer komt.. zal tochgeen ruzie hebben gehad met onze Helmer :jerry

Die gaat al een paar jaar rond, uiteindelijk lukt het toch niet ;)

Ik ga zo een afspraak maken voor een nekfoto :???: Huisarts vondt het nu na 2 weken toch wel nodig blijkbaar :roll:

@astraTD wrote:@FnF_racer wrote:die is op Facebook genoeg actief hoor. :P

als je het echt wilt, zal ik haar wel zeggen dat jullie haar missen.

Ja dat heb ik ook in de gaten.. moet toch een reden hebben dat ze hier niet meer komt.. zal tochgeen ruzie hebben gehad met onze Helmer :jerry

denk dat ze het O-F vergeten is.

zie haar ook niet bij ons op OSC of op ATC.

dus misschien gewoon geen tijd? :jerry

Gaat het ondertussen wel goed met Helmer?

Alles oke met je vriendin en haar opa?

Hoop voor je dat ze wel kan komen!! Dit weekend toch?

:( Das jammer Helmer! Maar zo te zien nog steeds :wub Mooi zo!!!

Pff en ik dacht dat ik alle pech en ellende dit jaar wel gehad had, ga ik mijn zoontje ophalen bij school met de corsa wil ik weg rijden accu leeg :swear

Ik hoop dat ik gewoon de lampen vergeten was ofzo maar dan ging die wel rap leeg na 10 minuten :???:

Of door die enorme hagel ofzo, ik rijd in elk geval voorlopig geen auto meer heb het echt helemaal gehad met die stomme auto's :cry vriend mag de wagen wel mee nemen ik ga zelf wel lopen en fietsen :swear

@jeroenk wrote:Hee Rik, die laatste brief van Babar Cars, daar staat op 24/7 bereikbaar... Snap je waar ik naar toe wil? :D

Mooizo, ga inderdaad om 03:00 uur bellen :jerry

Nee, ik heb besloten om geen contact op te nemen want anders weten ze dat de post aangekomen is.

Ik zal wel mn ergenis en reactie HIER afreageren king:

Misschien wel even de RDW, alleen ZIJ weten dat ik 2 auto's heb van 20 jaar en ouder :)

Rik ;)

@KadAstra-EF wrote:@jeroenk wrote:Hee Rik, die laatste brief van Babar Cars, daar staat op 24/7 bereikbaar... Snap je waar ik naar toe wil? :D

Mooizo, ga inderdaad om 03:00 uur bellen :jerry

Nee, ik heb besloten om geen contact op te nemen want anders weten ze dat de post aangekomen is.

Ik zal wel mn ergenis en reactie HIER afreageren king:

Misschien wel even de RDW, alleen ZIJ weten dat ik 2 auto's heb van 20 jaar en ouder :)

Rik ;)

Je hebt best kans dat je auto gespot is door die lui => kentekencheckje @ rdw site, en ze weten het ook...

Terug
Naar boven