• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

Net verjaardagsfeest gehad, lekker wat gedronken denk een stuk of 4/5/6.. maar had de auto bij me.

Toch auto in gestapt omdat het maar 800meter rijden is,en dat ik morgen om half7 weer in de auto zit wou ik toch perse met de auto naar huis... stomstom voel me toch een beetje dissie nu nog steeds.

Rij de hoek van de straat om word ik tegen gehouden door een politiewagen...

Dat is schrikken stond echt te beven dacht daar gaat me rijbewijs naar de klote.. Gelukkig bekende politieagent van pa, maar hij had niet in de gate dat ik gedronken had, wou effen een babbeltje maken met me :wors

Volgende keer laat ik hem lekker staan, ook al is het 500meter :mrgreen:

Zal je Leren astra-TD (Taxi Diesel).

ik ben ook een keer aangehouden, toen ik net een half litertje naar binnen had gewerkt.

Was net aan goed....

sindsdien niet een druppel meer gedronken als ik moest rijden, en andersom niet gereden als ik maar 1 biertje op had.

Willem

ik stap sowieso niet in de auto met bier op, al heb ik ook nog maar 1 slokje op dan doe ik het niet.

je zal maar wat door een ander krijgen, dan mag je nog maar 1 slok bier hebben, als ze dat ruiken ben je als nog de lul ;)

tsjonge, nog steeds sneeuw hier!

dalijk nog een witte verjaardag haha :P

Ik drink normaal noooooit of thuis af en toe maar dan is het mix drankjes.

Heb sowieso een pest hekel aan mensen wat zich helemaal dronken voeren en dan lastig gaan doen of druk aandacht vragen... brr niks voor mij.

Heb het trouwens nog nooit mee gemaakt een controlle...

Leuke opmerking taxi-diesel... Heb ik in begin gedaan gewoon zwart... helaas naar paar maand een waarschuwing gekregen en als me nog een keer zou betrappen een fikse bekeuring.

Verdiende wel lekker en was voor mij altijd een extra zak geldje, was altijd gratis diesel rijden en hield nog over.

helmer is toch verdacht stil nadat je vroeg om een foto :jerry

mijn nieuwe foto staat ook alweer hier op t forum haha dus kom op helmer je kan t

Fotos van vanmorgen rond 9u.. Sneeuwt nu nog..

IMG03694-20130312-1009_zps68f2d55e.jpg

IMG03698-20130312-1347_zps77c03d4a.jpg

IMG03695-20130312-1014_zpse7f10792.jpg

Bijna nergens gestrooid klote gemeente.

Ja leukste van alles, vorige week stond ik in me blote pens de Dodge te verven..(24graad) Nu sta ik met de ijsmuts naast hem :wtf

@soepkiepe wrote:net ff bij de oud ijzer boer geweest.

ff toe staan kijken hoe mijn rooie ex astra plat gemept werd ;)

die is nu dood dus

Huh ?

Die rooie die jij mij liet zien vorige week ??

Nee toch ?

Friesland-Noord had vanochten ongeveer 10 cm sneeuw.

Echt waar: 20 km verderop (in Leeuwarden) lag NIETS :shock:

Het schijn dat op de wadden eilanden 15 cm sneeuw ligt :)

Rik ;)

Terug
Naar boven