• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

@helmer opelfan wrote:Kan nog niet :D Goeiemorgen king:

Wat?? Heeft iemand een hogere kmstand als de mijne? :wtf :jerry

Vandaag de 522.000km gepasseerd :wub :wors

:thumb :cry :cry :agent :afro :vertag :shock: :( :D :???: king: king: :thumbup :afro :swear :vertag :kewlpics :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wors :wtf -offtopic :puke :puke :argue :angel :agent :afro :ass ;) :shock: :( :D :???: king: -offtopic :jerry :vertag :kewlpics :wub :wtf :swear :sleeping :hmmz :cry :argue :angel :agent :afro :angel -offtopic :thumb :argue :thumb mijn dochter wil ff wat smileys plaatsen

:puke :afro :wub :jerry :fy1 :argue :argue king: :thumb :ass :swear :sleeping :hmmz :fy1 :cry :angel :agent

@astraTD wrote:Vrachtwagens he, meeste draaien al 3a4ton PERjaar.

Alleen rij ik rond de 120.000 per jaar. De 3 a 4 ton per jaar is dan met 2 chauffeurs en 24 uur per dag rijden.

Mijn huidige xf heeft ongeveer 90000 gelopen en is een jaar oud, ik heb hem pas een half jaar en ongeveer 55000 km meegereden

Nou vrachtwagens van hier wat elke dag naar Spanje dendert 1 chauffeur komt op 3ton uit op een jaar.

Je moet er maar van houden om dagelijks de zelfde omgeving te zien.

@gsi rudi wrote::thumb :cry :cry :agent :afro :vertag :shock: :( :D :???: king: king: :thumbup :afro :swear :vertag :kewlpics :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wub :wors :wtf -offtopic :puke :puke :argue :angel :agent :afro :ass ;) :shock: :( :D :???: king: -offtopic :jerry :vertag :kewlpics :wub :wtf :swear :sleeping :hmmz :cry :argue :angel :agent :afro :angel -offtopic :thumb :argue :thumb mijn dochter wil ff wat smileys plaatsen

:puke :afro :wub :jerry :fy1 :argue :argue king: :thumb :ass :swear :sleeping :hmmz :fy1 :cry :angel :agent

Leuke dochter heb jij :jerry

Rik ;)

Astra inmiddels al 2weken op marktplaats, maar 0,0 serieus reactie gehad. :wtf

Geld ook voor de Dodge, serieuze koper wat ik had, heeft op laatste moment afgezegd dat een belastingbrief had ontvangen.

Zou sneu zijn als die over 2 maand naar de sloop moet.

Ook de particuliere markt ligt op zn gat.

Ik heb ook een paar maanden voor de gein mn F erop gezet maar op een stommeling na 0,0 reacties gehad :)

Rik ;)

Ja alleen 2x sloop bedrijf wat er 100,- voor wou geven, maar dat gaat me wat te ver.

Half jaar geleden bood een turk 450,- voor de TDS toen stond die al op 490.000km :jerry

Lachde hem uit, stom geweest achteraf had ik hem de beige laten zien.

Zo'n sukkel had ik ook, bood 100 Euro slooppremie voor mn F.

Pffff, mn F is van binnen in neuwstaat dus heb ik hem teruggemaild of hij wel goed bij zn hoofd was.

Geen reactie verder meer gehad hahahaha.

Rik ;)

@KadAstra-EF wrote:@astraTD wrote:Heb nu een bod van 300,- :hmmz

Benieuwd of die reageert.

Voor dat bedrag gaat ie toch niet weg ?

Rik ;)

HIj wil niet meer als 375 geven, hij vind de kmstand te hoog :jerry :jerry

Zegt die ook nog dat die serieus is :sleeping

Heb als enige terug gezegd ik kan hem op 200.000km zetten? :jerry

Werd vanmorgen wakker en dacht :wtf alles wit buiten :puke

IMG03746-20130324-0841_zps695958f1.jpg

IMG03748-20130324-0911_zps360a8a89.jpg

Terwijl ze zon hadden voorspeld en 0% neerslag... Gaat me dagje klussen weer aan de Dodge weer lekker binnen hangen. :puke

Terug
Naar boven