• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

@trashmetal snap ik hahahaha k heb ook liever een echte vent dan ene op tv

sow ik is goe bezig al zeg ik zelf hahaha woonkamer is leeg en schoon ... slaapkamer zo nog ff doen .. dan kan ik me spullen omgooien .. alleen zolang ik daar nog geen tv of stopcontact heb hie maar ff blijven kwa laptop en tv kijke :jerry

@soepkiepe wrote:en het sneeuwt hier weer eens voor de verandering!!

ook al? ik had een toernooi in Hengelo, was dus ook mooi even afgelast. zou op het veld blijven liggen.

hier in Raalte dwarrelt het alleen naar beneden.

en dan bellen ze me vanuit Zwolle op, dat het niet doorgaat ..... :P :jerry

das handig idd hahah

pff ik was deaud gisteravond ... 80% van me zooi in omverhuisd .. alleem mijn bed mijn tv en me stoel nog dat kan gelukkig maandag nog vandaag kiddo weg brengen naar paps en zelf dagje werken :D

@soepkiepe wrote:haha ik ga bloed zweet en tranen wel ff kijken:P

Dat was nog eens ene leuk programma .

Vin GTST ook echt een programma voor vrouwen ,hoewel ik steeds vaker hoor dat heren ook voor de tv zitten als het op de buis is ,maarja hoor ook dat veel mannen meer gezichts verzorgings producten op de plank hebben staan dan de vrouw.waar gaat het heen met de mannen wereld :jerry :jerry

tja mijn ex xwager keek t ook altijd... ik hou ech nie van gtst :???:

en och een goed verzorde man is ook sexy hoor

sow ik ben dr weer klaar mee haha gister gewerkt en me bed nog versjouwd... vanmorgen alle andere zooi versjouwd... straks nog ff oude kamer stofzuigen dan vin ik t goed geweest

@mantadevil wrote:@soepkiepe wrote:haha ik ga bloed zweet en tranen wel ff kijken:P

Dat was nog eens ene leuk programma .

Vin GTST ook echt een programma voor vrouwen ,hoewel ik steeds vaker hoor dat heren ook voor de tv zitten als het op de buis is ,maarja hoor ook dat veel mannen meer gezichts verzorgings producten op de plank hebben staan dan de vrouw.waar gaat het heen met de mannen wereld :jerry :jerry

Daarom rijden die mannen ook in een Opel :agent

@usbstick wrote:remreiniger... vervliegd beter :thumb

arjan

Die heb ik toenstraks gebruikt, Dodge wou niet aan slaan, beetje in luchtfilterhuis gespoten en sloeg in een keer aan en bleef toen netjes lopen. :hmmz

Ja haha ik was opgelucht, paar dagen geleden wou die ook niet aan slaan toen bleek de tank leeg te zijn.. ( vertrouw nooit een lpg meter op de tank :jerry )

@astraTD wrote:@usbstick wrote:remreiniger... vervliegd beter :thumb

arjan

Die heb ik toenstraks gebruikt, Dodge wou niet aan slaan, beetje in luchtfilterhuis gespoten en sloeg in een keer aan en bleef toen netjes lopen. :hmmz

Rik zegt: donder je tank vol met remmenreiniger, das vast goedkoper dan de brandstof van tegenwoordig :)

Rik ;)

@KadAstra-EF wrote:@astraTD wrote:@usbstick wrote:remreiniger... vervliegd beter :thumb

arjan

Rik zegt: donder je tank vol met remmenreiniger, das vast goedkoper dan de brandstof van tegenwoordig :)

Rik ;)

Nee hoor afgelopen weekend voor eerste vol gegooid. LPG 0,51cent das pas leuk tanken in belgie.

lachen, 1 bar meer druk zal ik op de corsa 1.2s maar niet doen :D

motortje heeft zn beste tijd al gehad en gaat vervangen worden door een c14nz

en dacht dat het wel een leuke manier was om de 1.2 om zeep te helpen

door bio ethanol van de action er in te mikken :jerry

Terug
Naar boven