• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

Ach ja, wat een ander zegt of denkt...

waarschijnlijk blijft mn astra ombouwen naar 4x4 turbo een droom

maar met een 1.6 turbo kan ik ook wel schik hebben :D

eerst maar eens testen of hij n/a een beetje hufterproof is :angel

@trashmetal wrote:Ach ja, wat een ander zegt of denkt...

waarschijnlijk blijft mn astra ombouwen naar 4x4 turbo een droom

maar met een 1.6 turbo kan ik ook wel schik hebben :D

eerst maar eens testen of hij n/a een beetje hufterproof is :angel

ken je je bovenstuk er niet af slijpen en op een calibra lassen, dan heb je je astra 4x4 turbo.

als ie door de apk komt weet ik niet, maar ja dan maar elk jaar een andere auto toch? :jerry :jerry

Op migweb zijn er een aantal te vinden die het gedaan hebben op een hele nette manier. Doe mij alleen 1 lol en neem geen koets die helemaal rotvrij is :wub

zo, hopelijk weekend....

gister training afgezegd, om over te werken....

heb echt het gevoel dat ik niets heb gedaan toen..... :wtf

vandaag meer afgekregen in reguliere tijd.

maarja, ben nu nog brak van een hele dag bevrijdingsfestival Zwolle. was half 2 pas thuis.... :P en dan de volgende dag om half 6 er weer uit.... :jerry

hopen dat ze me nu niet bellen, om vrijdag nog te werken.... wel grote kans van, maar hoop dat ik bezig ben met de auto, als ze bellen... :jerry

@InjectTheVenom wrote:Op migweb zijn er een aantal te vinden die het gedaan hebben op een hele nette manier. Doe mij alleen 1 lol en neem geen koets die helemaal rotvrij is :wub

Hoezo moet ik mn astra er niet voor gebruiken :jerry ;)

nee een complete goede cali er voor strippen gaat em sowieso niet worden

vannacht laatste nacht in mn appartementje :D

morgen trek ik bij mn meis in

zovast begonnen met inpakken

stiekem heb ik toch best wat zooi verzamelt :jerry

haha nu word het niet meer zo maar ff een motorblokje in de douche uitspoelen of op de salon tafel spuiten

:jerry :jerry :jerry

hahaha succes !!! dat mis ik nog wel aan me oude huis in limburg mijn garage :(

pasten met gemak 2 autos in .. 3 ook nog wel maar dan kon je nie lekker sleutelen

Helaas een garage zit er niet bij :(

huur op moment een standaard garagebox, zonder stroom :cry

dus lekker sleutelen zit er ff niet in

da smooi klote .. k had in heerlen 2.5 garage naast elkaar achter aan me tuin met stroom dubbele elektrische poort .. en dat voor 50 euro huur meer ...... hebben ooit een admiral een c kadett station en een rekord c coupe naast elkaar in gestaan ...

Ik en een maatje zijn al heel lang op zoek naar een fantsoenlijke hobbyplek

zelfs met een budget van 300pm is er niets te vinden

en als we wat vinden, is de verhuurder anti auto :swear :swear

pff das moi klote idd /// je zou toch denken tegenwoordig willen ze wel wat geld bij verdienen ....... k had dat ik nog alleen was met de kids ook de garage deels verhuurd .. die jongen mocht van mij alles as ik er maar nie snachts van wakker werd ;)

Je kan ook zo denken als er een auto in staat wil het jatgrage volk de boel nog wel eens open komen breken, en dan niet alleen die box maar de rest is mogelijk ook interessant.

@InjectTheVenom wrote:Je kan ook zo denken als er een auto in staat wil het jatgrage volk de boel nog wel eens open komen breken, en dan niet alleen die box maar de rest is mogelijk ook interessant.

Ik heb dit 6 keer doorgelezen en snap hem nog steeds niet

is volgens jou gewoon buiten op straat staan te sleutelen en alles daar laten liggen beter dan :jerry

ben blij dat mn astra iigv in een box staat :D

en zal nog blijer zijn als we een hobbyhok gevonden hebben king:

ehh wat kan een verhuurder dat verrekken?

zijn dan niet zijn spullen die worden weggehaald

en schade is voor de verzekering :D

denk eerder dat ze bang zijn voor olie op de vloer (terrecht)

en geluidsoverlast

pcies als jij toch een garagebox verhuurt heb je dr neem ik aan niks van jezelf in staan al is t alleen al omdat je da meestal an een wild vreemde verhuurt ;)

iemand hier nog wilde weekendplannen ?

Terug
Naar boven