• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

@soepkiepe wrote:kom op, zit van markwijk eens niet zo te verdedigen, die flapdrol kwam die andere 2 wedstrijden met ene kut opstelling!

als hij gelijk met deze opstelling was gekomen hadden we sowieso denemarken kunnen pakken!

en sowieso allemaal raar gelul, die duitser die die 2 punten tegen ons scoorde heeft van die rommel gehad, die 3 punten van duitsland zal naar nederland gaan, maar ik vond al dat er wat te weinig van in het nieuws was, volgens mij willen ze doen als of hun neus bloed.

die gomez bedoel ik, konnet ff niet op de naam komen.

de spelers hebben zelf ook wel wat in de hand gehad, maar als van markwijk gelijk het topteam er in had gezet was het wel beter gegaan.

kijk eens naar dirk kuyt, waar was die dan? die is gewoon voor niks mee geweest, maar wel een goeie speler die er ook vanaf het begin in had moeten staan.

ik hem me meer aan van marwijk geergerd dan aan de spelers om eerlijk te zijn, maar ja, idereen heeft er zo zijn mening over ;)

Heeee Soepkiep,

Handjes af van van Marwijk he ?

Hij heeft Feyenoord de Uefa cup in 2002 bezorgd en de Beker in 2008 dus genoeg krediet om dit te mogen doorkruisen.

Rik :thumbup

dat was in zijn "jongere jaren" haha

ik vind gewoon hij had met een andere opstelling moeten komen, en tsja, waren ze wel door gegaan had niemand zo grote bek gehad als nu :P

@KadAstra-EF wrote:@soepkiepe wrote:kom op, zit van markwijk eens niet zo te verdedigen, die flapdrol kwam die andere 2 wedstrijden met ene kut opstelling!

als hij gelijk met deze opstelling was gekomen hadden we sowieso denemarken kunnen pakken!

en sowieso allemaal raar gelul, die duitser die die 2 punten tegen ons scoorde heeft van die rommel gehad, die 3 punten van duitsland zal naar nederland gaan, maar ik vond al dat er wat te weinig van in het nieuws was, volgens mij willen ze doen als of hun neus bloed.

die gomez bedoel ik, konnet ff niet op de naam komen.

de spelers hebben zelf ook wel wat in de hand gehad, maar als van markwijk gelijk het topteam er in had gezet was het wel beter gegaan.

kijk eens naar dirk kuyt, waar was die dan? die is gewoon voor niks mee geweest, maar wel een goeie speler die er ook vanaf het begin in had moeten staan.

ik hem me meer aan van marwijk geergerd dan aan de spelers om eerlijk te zijn, maar ja, idereen heeft er zo zijn mening over ;)

Heeee Soepkiep,

Hij heeft Feyenoord de Uefa cup in 2002 bezorgd en de Beker in 2008 dus genoeg krediet om dit te mogen doorkruisen.

Zal zondag je auto even bewerken met wat feyenoord goodies :vertag :jerry

@KadAstra-EF wrote:

Heeee Soepkiep,

Inderdaad, met dat soort wanprestaties had hij niet eens bondscoach mogen worden :jerry

Bah, ik wil een lekker koekje bij de koffie. Niet zo'n vies uitgedroogd meergranen koekje dat de stoelgang stimuleert :hmmz

@astraTD wrote:Koekje erbij?

Ja, zou je 'm zondag even in schoonhoven kunnen brengen? Jij dieselt toch.. is niet zo heel duur; en is maar ene klein en leuk stukje rijden :D

@jeroenk wrote:Bah, ik wil een lekker koekje bij de koffie. Niet zo'n vies uitgedroogd meergranen koekje dat de stoelgang stimuleert :hmmz

Ik zit al aan de cup a soup...

is toch eigenlijk belachelijk hoeveel prijs verschil er tussen een Garrett en een Turbonetics zit... :hmmz

@jeroenk wrote:Bah, ik wil een lekker koekje bij de koffie. Niet zo'n vies uitgedroogd meergranen koekje dat de stoelgang stimuleert :hmmz

als je je stoelgang wilt stimuleren moet je gewoon een heel pak ontbijtkoek weg eten..

zorg dan wel dat je een gordel op je toilet hebt :jerry

@dion87 wrote:@jeroenk wrote:Bah, ik wil een lekker koekje bij de koffie. Niet zo'n vies uitgedroogd meergranen koekje dat de stoelgang stimuleert :hmmz

als je je stoelgang wilt stimuleren moet je gewoon een heel pak ontbijtkoek weg eten..

zorg dan wel dat je een gordel op je toilet hebt :jerry

5 rollen peperemunt wil ook! :thumb

@jeroenk wrote:@astraTD wrote:Koekje erbij?

Ja, zou je 'm zondag even in schoonhoven kunnen brengen? Jij dieselt toch.. is niet zo heel duur; en is maar ene klein en leuk stukje rijden :D

Jij dieselt toch of het niks is :jerry kost helaas genoeg geld allemaal. Vrijdag ben ik al in Hilversum en Utrecht, omdan zondag special dat koekje te brengen is me wat teveel.. Of het koekje gaat 45,- kosten :jerry

hey, voor gezelligheid kan je niet betalen.... :jerry :jerry :jerry

@ jeroen: wees blij als je koekjes nog niet zijn aangevreten.

op het werk bij mij heeft een muis (of muizen), onze koekvoorraad ook al gevonden. :P

@FnF_racer wrote:hey, voor gezelligheid kan je niet betalen.... :jerry :jerry :jerry

@ jeroen: wees blij als je koekjes nog niet zijn aangevreten.

op het werk bij mij heeft een muis (of muizen), onze koekvoorraad ook al gevonden. :P

Lol bij mij het hondenvoer vorige week tot nu toe 6 muizen gevangen :oops:

zo nu, op huis aan... een dikke green-0-liner roken, JWZ11, airbox voor iedereen PEACE OUT :jerry :afro

Terug
Naar boven