• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

Jaaaaa ik ben verliefd op die auto :wub. Je hoort m iig van ver aankomen ;). Zal overigens niet achter t stuur zitten hoor ;-). Rijd er graag in, maar niet door de binnenstad :jerry

ik ben wel ook zo hoor,altijd herrie in de auto :P

ook als ik thuis kom ,een oude oma heeft zich al een keertje bezwaard vanwegen de luide muziek ,maar dat krijgt zij een paar sec mee als ik aan haar huis voor bij ga rijden... heb tegen haar gezegd dat ze zich dan maar oordoppen pakkt als ik thuis kom .

maar die gaat bij alles zeiken hoor,ook als de kinderen hier in de straat luid spelen of hier rijdt nog iemand met een uitgebouwde vw polo ,bij hem heeft zich ook al bezwaard omdat zijn uitlaat te luid is,maar dit is niet het geval ...

Ik heb zojuist uitgevonden waarom de luchtaanzuiging van buiten altijd al 'minder' is geweest dan dat je de schuif naar interne recirculatie zette...

NONsL.jpg

Nu is het nagenoeg gelijk :)

@KadAstra-EF wrote:Wow :shock: :shock:

Dat is tenminste 5 jaar geleden !

Rik :)

Halve paardenstal ligt erin :P

Wou eigenlijk mijn brandstoffilter gaan vervangen; die hangt in zo'n klem met een schroef om af te klemmen. Hier zit echter geen moertje op of iets, maar is gewoon pardoes vastgelast :fy1

Tenminste, daar leek het nogal sterk op; of het is heel toevallig plaatselijke viezigheid. Anyway; een zorg voor morgen!

@helmer opelfan wrote:Zo dat werd wel tijd. Kan't motortje weer fris ademhalen :thumb

Is een interieurfilter; geen luchtfilter Helmer ;)

Luchtfilter is OK; heb er nog 1 op reserve liggen :)

Brandstoffilter is half verroest; dus die mag ook wel (A)

@helmer opelfan wrote:@jeroenk wrote:@helmer opelfan wrote:Zo dat werd wel tijd. Kan't motortje weer fris ademhalen :thumb

Is een interieurfilter; geen luchtfilter Helmer ;)

Luchtfilter is OK; heb er nog 1 op reserve liggen :)

Brandstoffilter is half verroest; dus die mag ook wel (A)

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :jerry

Ja, ga je schamen :jerry

Zullen we Helmer morgen een lesje motorruimte geven?

Kijk, dat met die gele dop is de olievuldop. En die andere gele dop is de ruitenvloeistofdop....nooit door elkaar halen hè :jerry

@RISL wrote:Zullen we Helmer morgen een lesje motorruimte geven?

Kijk, dat met die gele dop is de olievuldop. En die andere gele dop is de ruitenvloeistofdop....nooit door elkaar halen hè :jerry

Doen we :jerry :jerry

Oef, lesje leren....dat klinkt gewelddadig.

En wij willen gewoon een educatieve zondagmiddag verzorgen ;) ?

zow, krijgen we motorles? wanneer mag ik dan op 2 wielen rijden?

en denk je vandaag even leuk een dagje te voetballen op zand in Zwolle, heb je je schouder vastzitten.

bij het minste of geringste van mijn rechterarm doet het pijn.

kreeg dit halverwege het partijtje. :(

en autorijden is daardoor ook minder leuk geworden.

verder wel leuk om eens op zand te voetballen. alleen die bal wil wel eens blijven liggen. xD :P

en mijn enkel heb ik daarbij bezeerd, maar das weer over. geen ernst dus.

maar ik hoorde iets over stroom en spierstimulatie? kan het nog? :jerry

Van mij mag je op twee wielen aan komen rijden hard. Moet je wel heel hard de bocht om ;)

Strandvoetbal....inderdaad erg zwaar!

Hehe, ik kan wel een 24V accu meenemen? We hebben er al 40 ampère kunnen halen, dus het vonkt behoorlijk, maar komt niet door je huid heen (te laag voltage).

Terug
Naar boven