• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

@helmer opelfan wrote:Goedenavond AstraTD, Ben jij wel eens op Sevenum geweest dan?

Oke RISL :hmmz dat zet mij weer aan het denken

Hello Helmer,

Eerlijk te zijn nog nooit op een meting geweest.

Als nou een meting op een zaterdag is dan hoop ik er bij te zijn voor de 1ste keer.

Zal ik wel een van de weinige zijn met een oude waggel :jerry ( samen met Rik als die dan ook daar is ) :jerry

@helmer opelfan wrote:@RISL wrote:Gewoon op zondag vroeg genoeg vertrekken, zodat je ook alle wagens ziet van de mensen die zaterdag tot laat door zijn gegaan, hun roes uitslapen en dan vertrekken ;)

:hmmz heb nog even bedenktijd als ik ga natuurlijk

Haha ja AsrtaTD dat dacht Rik ook met een oude waggel. Het gaat op meetings niet alleen maar om auto's van welke leeftijd ook nieuwstaat,getuned, zijn bv. Er komt van alles en ook oude waggels. Rik weet nu ook wel beter. Meetings zijn voor iedereen in ons geval die Opel rijden. Jong en oud. Roestig of in nieuwstaat :D

Hier heb ik niets aan toe te voegen :sleeping

Rik :)

Oke dan :jerry

Zal dan leuk zijn als Rik er dan ook is, wij als enige 2 met een mooi aantal kms op het forum king:

En welke datum is dat ? denk dat ik ergens over heen heb gelezen.

Sevenum is niet zo ver weg voor mij, daar heb ik nog mijn mooie blingbling velgjes gekocht..

Meen je toch niet he!!

In dat weekend is hier in Maastricht een Amsterdamse kroegentocht, waar Amsterdamse artiesten op treden in verschillende caffees.

Ik ben een van de 12 chauffeurs wat een artiest moet rond brengen waar ze op moeten treden.

Helaas weer geen meting voor mij :(

@RISL wrote:Gewoon op zondag vroeg genoeg vertrekken, zodat je ook alle wagens ziet van de mensen die zaterdag tot laat door zijn gegaan, hun roes uitslapen en dan vertrekken ;)

Tip minimaal 11uur ;) Anders vertekken tog al veeeeel mensen.

En niet twijfelen, sevenum is echt een mooie meeting om te zien of bij te zijn!!!!! Dus gewoon gaan ik ben er vanaf vrijdag al :wub

@helmer opelfan wrote:Ja Rik zij eerder al dat hij ook naar Sevenum gaat en wel op de zaterdag he Rik king:

HUH :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Rik :shock:

@helmer opelfan wrote:Meetings zijn voor iedereen in ons geval die Opel rijden. Jong en oud. Roestig of in nieuwstaat :D

Ik rijd geen Opel (meer)??? :shock:

Hmm, het is 'm min of meer opgedrongen....hij kon kiezen tussen een lease-auto of geen reiskostenvergoeding meer. En het is echt de meest basic uitvoering die er is. Z'n eigen auto doettie niet weg omdat hij op zoek is naar ander werk en staat nu stil (maar kost wel geld natuurlijk).

Beetje rare situatie, maar we gebruiken het ding overal voor, want gratis rijden ;)

Dus retourtjes Zandvoort e.d.

Môge!

@RISL wrote:Hmm, het is 'm min of meer opgedrongen....hij kon kiezen tussen een lease-auto of geen reiskostenvergoeding meer. En het is echt de meest basic uitvoering die er is. Z'n eigen auto doettie niet weg omdat hij op zoek is naar ander werk en staat nu stil (maar kost wel geld natuurlijk).

Beetje rare situatie, maar we gebruiken het ding overal voor, want gratis rijden ;)

Dus retourtjes Zandvoort e.d. Zandvoort? Circuit met een basis uitvoering Corsa? :D

Dat ding blijft achter op de parkeerplaats ;)

Ik heb vrij regelmatig vrijkaartjes voor het circuit, laatst nog VIP-kaartjes voor de ADAC Masters, daarvoor ook voor de Paasraces en Pinksterraces (die heb ik weer weggegeven). Heb nu ook kaartjes voor de RTL GP Masters, maar dan ben ik zelf op vakantie, dus die gaan ook naar een collega.

Waarschijnlijk in september zelf rijden met Bleekemolens Race Planet. Heb in de Astra Coupé ook wel een paar rondjes Zandvoort gereden :D

Een bijna full-options Ibiza uit 2008....maar Willem noemt 'm Volkswagen Paëlla ;)

En daar komt over een jaar of 2 een Opel oldtimertje bij (of een Astra Coupé die RWD krijgt).

Ja, zelfs met je diesel is het enorm leuk! Je hoeft geen snelle wagen te hebben om lol te hebben op het circuit.

Het grappigste wat ik ooit gedaan heb op Zandvoort, is rijden met slicks onder m'n Astra Coupé.

Ik kon alles op straatbanden eruit remmen. Dus dan kwamen ze op het rechte stuk voorbij gevolgen....bij de Tarzanbocht zat ik er gewoon weer aan de binnenkant naast :D

Terug
Naar boven