• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

Goedemiddag :P

ik heb net iets in de brievenbus gehad...... heb ik gewonnen :D

100_3390.jpg

Goedemiddag Johan

Opelmuis, of je neemt een vriendin mee helemaal gezellig :jerry Maar aan de oor van je man trekken helpt altijd, spreek uit ervaring. Aan mijn oor werd ook zo vaak getrokken en dan was het of je gaat me of ik ga alleen :argue, tja ik ging mijn ex-vriendin niet alleen laten :jerry

Hooi goedenavond helmer

@Opelmuis, wilt hij al mee of zijn jullie op de vuist gegaan :jerry

Verstuurd van mijn Galaxy Nexus met Tapatalk

Idd dan kom ik gezellig mee knokken :angel

*zucht*....

Kon iemand maar aan een rechter buitenspiegel arm met GM nummer 1426920 komen voor me dan heb ik alle benodigdheden voor elektrisch inklapbare Calibra spiegels :(

*nog diepere zucht*.............

@helmer opelfan wrote:Lekker is dat altijd InjectTheVenom bijna alles compleet. En dat dat ene onderdeel niet kunnen vinden :(

Het is ook altijd het zelfde liedje ja :( De schakelaar om het mee te bedienen is wel een RHD exemplaar dus zal even na moeten kijken hoe het met aansluiten van de hele bende zit maar dat zal wel los lopen, ik heb alle stroomschema's.

@Mr.F wrote:Zou echt serieus een moord plegen om die Astra erbij te hebben :wub

Zal ik je dan het moordwapen sponsoren we hebben hier nog een maar mooie vlijmscherpe keukenmessen :angel

Terug
Naar boven