• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

Je kan wel zo'n :jerry bordje laten zien maar we hadden het hier over VROUWEN die koukleumers waren.

Nu ben jij toch een man ?? Anders heb ik de verkeerde voor me :jerry :jerry

Rik :D

Hollanders?

Vind je het erg dat ik dat opvat als belediging? :jerry

En koukleum....tja...paar jaar geleden flink ziek geweest waardoor een hoop bloedvaten in m'n handen, armen en voeten zijn kapot gesprongen. Daardoor verlies ik veel warmte en heb ik het inderdaad gemakkelijk koud. Ik zou ook graag willen dat het anders had geweest, maar helaas niets aan te doen.

@RISL wrote:Balen Rik!

Het is een eind rijden natuurlijk, en de benzineprijzen werken ook niet mee.

Is de olielekkage inmiddels verholpen trouwens, na het vervangen van die krukaskeerring?

Ik baal als een stekker, maar moet wel uitkomen de komende 1,5 week met de kosten nog voor de boeg om de F weer klaar te krijgen.

Wat de lekkage betreft: het LIJKT nu droog te blijven heb al een paar keer goed warm gereden maar tot nu toe blijft de straat verschoond van mn druppen. Dat is dan wel weer positief !

De Cauberg op.. die moet ik in zijn 4 beklimmen wil ik 100+ aanhouden met lading natuurlijk :-P

Hoeveel procent weet ik niet :hmmz Sommige vrachtwagens hebben moeite om met 70 boven te komen.. daarom ook 3/4baans. :jerry

Zo hee, de hellingsgraad van jouw auto is meer dan de A2 net na Maastricht richting Eindhoven. Dan moet je ook een heuveltje op van 33 graden toch ? :jerry

Balen Rik!

Het is een eind rijden natuurlijk, en de benzineprijzen werken ook niet mee.

Is de olielekkage inmiddels verholpen trouwens, na het vervangen van die krukaskeerring?

@helmer opelfan wrote:Zou vast een kleinigheidje zijn hoop ik.

Ik ga op 1 oor. goede nacht kan ik wel gebruiken. Morgen naar Amersfoort meeting king:

Ik zou ook maar heb een tegenvaller (financieel) :swear

Rik :swear

Gisteravond een af te sluiten garage geregeld voor als de Calibra zeer binnenkort gespoten is waar ik MEGA blij mee ben want hij is donders ruim dus perfect om al het opbouw werk te doen :wub :angel

Vandaag als de bliksem door timmeren aan het verslag op de laptop, moet de rekening afschriften van augustus nog inscannen en alles zodanig fatsoeneren dat er een document mee aangemaakt kan worden en aankomende week het extra bedrag voor de eindovereenkomst betalen :vertag

@biancaatje wrote:echte hollanders die mannen hier :roll: :jerry kennen niks meer hebben tegenwoordig.. lekker juist die kou s morgens ben je gelijk goe wakker... :jerry

Pfff, als er 1 iemand hier in mn huis die een koukleum is dan is dat toch echt mn VROUW hoor :jerry

@wimpell wrote:600 KG :shock: :shock: :shock: breng je in heel limburg de kranten rond??

Vanmorgen om half 7 ietjes minder king:

IMG03052-20121014-1415_zpsa5bdc42c.jpg

IMG03048-20121014-1337_zpsac4a616e.jpg

goh, ben ook weer online.

gister gevoetbald in Epe, ik was alleen zelf te laat, net bij de aftrap kwam ik pas aan. en moest ik mij nog omkleden.

wel gewonnen met 5-3. :D

vorig jaar daar ook met 6 man echt 10 minuten van te voren pas aanwezig, maar toen waren we verdwaalt.... :P

en nu uitzieken, want voelde me niet helemaal lekker.

halve F1 herhaling liggen slapen, tot eten. daarna ook niet echt meer iets gedaan.... :|

achja, dinsdag APK, hoop dat alles goedkomt. ;)

paar punten, maar worden aangepakt. :D

echte hollanders die mannen hier :roll: :jerry kennen niks meer hebben tegenwoordig.. lekker juist die kou s morgens ben je gelijk goe wakker... :jerry

Okay. M'n ouders gebruiken 'm vaak als ze van of naar Zuid-Frankrijk rijden, voor een koelkastje.

Terug
Naar boven