• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

Hyves is zo een beetje van de kaart afgeveegd omdat bijna iedereen dagelijks op facebook zit :hmmz

Zelfs ik heb Facebook maar ik doe er weinig mee... ben niet zo eentje wat erop zet, ik ga nu brood halen, ik ga nu naar oma, ik ga nu naar de tandarts... Nee dat gaat me weer te ver :jerry

@KadAstra-EF wrote:@Eamane wrote:Hahaha

Jullie hebben echt geen leven he? :lol:

Hoezo ?

Dit is toch het "ouwelullenforum" toch ? :jerry

Rik :)

dan hoor ik hier dus niet thuis zeker?

ik voel me met 26 namelijk nog geen ouwe lul.

soepkiepe loopt dus de chatroom maar uit!! :P:P

je bent voor mij wel een oude lul. ik ben pas 24.

maar mijn lichaam voelt ouder aan dan dat.

de prijs van niet werken en te fanatiek voetballen. :P

Eergister en gister van in totaal 3 touringcars op het werk de dubbel uitgevoerde achterwielen gewisseld (winter -> zomer, wegens moordende drukte niet eerder aandacht voor gehad) en was daarna behoorlijk uitgeteld, man wat kunnen die wielmoeren vast zitten. Uiteindelijk 2 pijpen van de lange bokken aan elkaar geschroeft door de pingaten heen en toen wilde het wat beter lukken, gisterochtend ging het flink wat makkelijker king:

Eerst kwam een bedrijf dit altijd voor ons doen maar met een simpel 20 tons potkrikje, kruissleutel maatje 32 en de 2 pijpen ging het goed zat :wors

Dinsdag nog even de koeldop van de Calibra af halen en naar 16VCalibra opsturen zodat hij kan kijken of dat de oorzaak van zijn probleem is.. nu lekker genieten van een lang weekend :afro Flink wat gamen en dalijk een dvd kijken.

@helmer opelfan wrote:Zo lekker bezig geweest InjectTheVenom effe knutselen met die kleine wielen :jerry

En met dit mooi weer gamen en dvd kijken :hmmz

Hier steek ik de barbecue straks aan :jerry

Dat mag niet he ?

Code Oranje in Groningen !!

Anders heb je kans dat er 4 bluswagens voor je deur staan om je barbeknoei te blussen :jerry :jerry

Rik :)

Ooit gehoord van een goede dual-core laptop en een grote achtertuin waar je lekker in kan relaxen en waar vanavond eveneens gebarbecued gaat worden king: :wors

Op m'n werk kunnen ze gerust BBQ'en, mocht er wat gebeuren roepen we gewoon even naar de buren (brandweerkazerne met 3 trucks en 2 kleinere auto's) dat ze de slang over het hek moeten gooien :angel

@Mr.F wrote:Weer terug :swear

Hij heeft weer hetzelfde als dat hij ong. een jaar geleden had.

Hij gaat weer bokken/stotteren met rijden. en in de D-stand van de automaat staat hij te rukken ( met voet beetje op de rem om hem de garage in te rijden ) Vorige keer opgelost met een nw dismodule maar deze is nog prima.

Volgende week maar ff mee nemen naar mn werk :sleeping

Dat wordt een topic openen over dit probleem Mr F !!

Rik :(

@helmer opelfan wrote:Wat ben ik dan ben 33 dus al bejaard zeker :wtf :swear :jerry

ja. :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry

als je de jeugd van nu mag geloven.

niet te geloven dat ik na 24 jaar het al over de jeugd heb, terwijl ik 2 jaar geleden net zo meedeed. :shock:

maar wie zet er nu een BBQ in de tuin? pak de auto, is heet genoeg. :jerry :lol:

Terug
Naar boven