• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

24....daar ben ik nog enige jaren vandaan :D

Enne, Rik, ik een fl*pdr*l? Dan jij een friese fl*apdr*l ;)

Maarre, lekker weertje toch? Heel de dag zon, net een klein buitje gehad hierzo, goed voor de tuin :thumbup

Vanuit de tuin de GP van Monaco gekeken, vanmorgen wezen duiken en dan morgen nog een dag weekend! Van mij mag het iedere dag wel zo zijn.

Maarre, zo te zien slaat dit topic wel redelijk aan :jerry

@FnF_racer wrote:maar wie zet er nu een BBQ in de tuin? pak de auto, is heet genoeg. :jerry :lol:

Dan moet je er wel 1 tot je beschikking hebben grapjas en er geen (momenteel) niet-rijdbaar project van hebben gemaakt :(

@RISL wrote:24....daar ben ik nog enige jaren vandaan :D

Enne, Rik, ik een fl*pdr*l? Dan jij een friese fl*apdr*l ;)

Maarre, lekker weertje toch? Heel de dag zon, net een klein buitje gehad hierzo, goed voor de tuin :thumbup

Vanuit de tuin de GP van Monaco gekeken, vanmorgen wezen duiken en dan morgen nog een dag weekend! Van mij mag het iedere dag wel zo zijn.

Maarre, zo te zien slaat dit topic wel redelijk aan :jerry

Redelijk ??

Ik heb nog nooit zoveel slap geouwehoer gelezen in 1 topic :jerry

Rik :D

@InjectTheVenom wrote:@FnF_racer wrote:maar wie zet er nu een BBQ in de tuin? pak de auto, is heet genoeg. :jerry :lol:

Dan moet je er wel 1 tot je beschikking hebben grapjas en er geen (momenteel) niet-rijdbaar project van hebben gemaakt :(

das waar.

sorry dan.... :oops:

en vooral een donkere auto werkt goed. :P

@ helmer: zal wss zo zijn, maar heb ook niet gezegd dat je je eigen auto moet pakken. :jerry :jerry :jerry

@ Stefan: ik ook.... :(

maar ik zal hier wel even uit blijven, want ik begin te slap te ouwehoeren...... :hmmz

Een spambot is een stuk software dat ontworpen is om zoveel mogelijk ongewenste e-mail te versturen en internet afstruint naar diverse fora om berichten te plaatsen waarin links en zooi instaat.

Ik ontvang veel spam van spambots omdat m'n mailadres op m'n blog staat.

Hier op het forum staan af en toe berichten van spambots. Ze zien er gewoon uit als een normale gebruiker, maar zijn vrijwel altijd in het Engels en er staan (verborgen) links in naar verkoopsites of virussen enzo.

Hier kun je op wiki nog wat meer lezen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Spambot

Ik loop echt zwaar verbrand op daf rond :lol:.

Overigens vorige week ge experimenteerd met engine coocking. Best grappig!

@Eamane wrote:Ik loop echt zwaar verbrand op daf rond :lol:.

Overigens vorige week ge experimenteerd met engine coocking. Best grappig!

Engine cocking? :jerry

Zometeen de satétjes eens op de grill gooien :agent

Ennuh, ik zeg

BIER

Weistephaner.JPG

Nee vandaag heerlijk stukje teruggetourd vanuit Enschede. Lekker de binnenwegen opgezocht :)

Maar net gegeten en nu even trackmania doen :) En dan zo gitaar eens van de muur af trekken!

@jeroenk wrote:Nee vandaag heerlijk stukje teruggetourd vanuit Enschede. Lekker de binnenwegen opgezocht :)

Maar net gegeten en nu even trackmania doen :) En dan zo gitaar eens van de muur af trekken!

overnacht daar? gister ook al in die regio geweest toch? :jerry

en ik was ook verbrand op DAF, maar eens niet zo erg als vorig jaar en daarvoor. toen was ik 2 dagen achter elkaar op een meeting, en vergeten mij in te smeren. :P

dit jaar maar eens wel gedaan. doet wonderen. :P

@FnF_racer wrote:@jeroenk wrote:Nee vandaag heerlijk stukje teruggetourd vanuit Enschede. Lekker de binnenwegen opgezocht :)

overnacht daar? gister ook al in die regio geweest toch? :jerry

en ik was ook verbrand op DAF, maar eens niet zo erg als vorig jaar en daarvoor. toen was ik 2 dagen achter elkaar op een meeting, en vergeten mij in te smeren. :P

dit jaar maar eens wel gedaan. doet wonderen. :P

Yessir, mijn vriendin zit op kamers in Enschede Noord ;)

Kon dus gister mooi met haar combineren :D

Jeroen, dat hoeven we allemaal niet te horen hoor... (of wel natuurlijk, sommigen dan denk ik) :jerry :jerry :jerry :jerry :thumb :angel

Haha, ik had me dik ingesmeerd. Alleen blijkbaar de achterkant van mijn armen vergeten :jerry

Als ik van voor kijk ben ik mooi bruin, maar als ik dan het lijntje van mijn mouw naar achter volg is het ineens knal en knalrood :lol:

Terug
Naar boven