• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

@Eamane wrote:Haha, ik had me dik ingesmeerd. Alleen blijkbaar de achterkant van mijn armen vergeten :jerry

Als ik van voor kijk ben ik mooi bruin, maar als ik dan het lijntje van mijn mouw naar achter volg is het ineens knal en knalrood :lol:

ik had hetzelfde: nek en kop wel ingesmeerd, armen vergeten.

gelukkig werkt After Sun ook nog wel een beetje. :thumb

Niet vergeten..... Maar gewoon de achterkant gemist :lol:

Overigens is mijn hals ook zwaaar verbrand, ondanks dikke lagen factor 30 :lol:

Nu inderdaad dik in de aftersun. Lekker blijven smeren de komende dagen...

Heb jullie overigens helemaal niet zien staan?

Vanaf Friesland was het ineens mist, en alles daarna is grauw geweest. Hier was het 12 graden dat we thuiskwamen.

@helmer opelfan wrote:Wij stonden allemaal bij de pitboxen. als je ervoor stond rechts

idd, wij allemaal. ;)

jij stond er trouwens mooi vroeg.

wij moesten zoeken naar de plek. heb gelijk mijn achteruit rij kunsten verbeterd..... :P (wie heeft dat gezien om 9 uur? :|)

WAT EEN WAUS JOH!!?!?!

staat er eentje met lexmaul achterlichten voor een coupe/sedan in het marktplaats gedeelte... en die vraagt er 400 euro voor!

op die manier is de lol er alweer vanaf hoor :hmmz

Tja...Lexmaul achterlichten zijn erg gewild en zeldzaam....zie ze ergens anders maar eens te krijgen....

Stilte ?

Ik heb gewerkt van 08:00 tot 22:00.

Allemaal drukte op mn werk.

Dus ik kan er ook niks aan doen dat ik niet kon posten gister :jerry :jerry

Rik :)

Ik ben ook net terug van de nachtdienst 20:00u tot vanmorgen 07:00u ben bekaf... Hond slaap al was met me mee gegaan :thumbup

IMG02257-20120601-0636.jpg

Vanmorgen 05:30 zoiets.

IMG02256-20120601-0636.jpg

Op het vrijthof.

Met andere woorden alle oranjefans hebben een leuter van onder de 15 centimeter? Ben ik toch blij dat ik van het hele zooitje niets moet hebben, de hype wordt dit jaar toch weer niet waar gemaakt king:

Terug
Naar boven