• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

Vandaag is mijn iLuv verloopsnoer per post gearriveerd dus ik ben vanaf vandaag eindelijk af van de standaard Apple troepdoppen en luister momenteel via een Sennheiser HD 205 op een iPod Shuffle :wors

Dat zegt me echt helemaal niets :shock:

Morgen weekendje Gent. Telefoon uit, laptop uit en wegwezen :D

Met een iPod shuffle zit je vast aan de standaard oordoppen troep die in je oor zitten vanwege het bedieningselement, met een iLuv iEA15 verloopsnoer kun je de Shuffle gewoon bedienen en toch genieten van een astronomisch veel betere geluidsweergave doordat er een Sennheiser headset in geplugd kan worden die over je gehele oor valt.

bugatti van uit 1929 stond bij mijn spuiter..

Waarde van 1,6miljoen Zeer zeldzaam exemplaar.

IMG02260-20120602-1111.jpg

IMG02262-20120602-1114.jpg

IMG02261-20120602-1113.jpg

Hij rook ook echt naar oud hoor..

Wat me opviel hij had 2 iele piele smalle pedaaltjes automaat dus, puur compressie motor ofzoiets zei die beste man.. Sturen gaat via een kabel.. Interieurdashboard stonk echt naar benzine vrijwel logies alle leidingen liepen via binnen naar achter.

Handrem zie je zitten rechts naast het stuur aan buitenkant.

Met de hand aanslingeren.

Nee maar best uniek om zo'n auto te bewonderen..

Onder google Bugatti 1929 zie je maar paar foto's van verschillende wat 12, 28, 36, 69 voorop hebben

http://www.weert-arcen-weert.nl/deelnemers.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Foto 13 dat is deze!!

Alleen wat ik zei 1929 klopt niet moet 1924.. Maar wat ik zie dat hij nu een 2 op zijn gril heeft.

Spuiter zei van die Bugatti is en de naam klopt.

Jongens, het niveau wordt te hoog!

Net nog een strakke corsa gespot:

http://www.ebay.de/itm/Ultra-Krasse...uschlagen-/190686290118?ref=nf#ht_1159wt_1143" onclick="window.open(this.href);return false;

Edit: Even een stukje eruit

Hier mal die Highlights,

•Motor läuft wie Scheiße - ne, eigentlich ganz gut - Hydrostößel klackern nur bisschen, scheiß drauf!

•ab ca. 70 km/h versteht man in der Karre kein Wort mehr, weil die behinderten Radlager vorne total im Sack sind, zudem sind die Reifen ca. 100 Jahre alt...

•Ultra geiler klappersound des Auspuffs, da ist nämlich irgendwo ein Gummi hin. (Kann man sich aber dran gewöhnen!)

•MP3 Radio von Kennwood das auch funktioniert (boah, vielleicht baue ich es noch aus...)

•Handbremsseil beim Versuch eines U-Turns gerissen (den Stein, den ich am Hang immer untern Reifen stelle gibts gratis dazu!)

•Absolut seltener Anstecker mit dem Hackgesicht von einem Opelmenschen innen an der A-Säule (ne Witz, der ist gar nicht selten)

•Schiebedach hat die Höhle auch, dicht und voll funktionstüchtig (unglaublich, dieser Luxus)

•***Limitierter Aufkleber der halben Hähne auf dem Heck*** (der ist sowas von limitiert...)

•Im Winter friert euch der Arsch weg, weil das behinderte Thermostat schrott ist und der Eimer nicht warm wird!

•Opelzeichen hinten und vorne fehlen um bisschen undercover unterwegs zu sein

•Falls gewünscht bekommt ihr noch nen Satz gammeliger Alufelgen dazu (Zentrierringe fehlen und Reifen sind blank! Weiß noch nichteinmal ob die passen!)

•vor ca. 200 km die Kraftstoffpumpe wechseln lassen. (weiß auch nicht was mich da geritten hat noch 60,- zu investieren... VERDAMMT!!!)

Haha, in die Heimat-Spräche ist es schöner :D

Ik vind het wel mooi als verkopers hetgeen ze verkopen compleet afkraken. Ik ging helemaal dubbel om het gratis krat pils dat je erbij krijgt :jerry

Frans Duits? Frans Bauer?

Wel gek dat de naam van eerstgenoemde bestaat uit twee talen en die van de tweede bestaat uit een taal en een woord uit een andere taal dan z'n voornaam....

Hahaha, ken je die mop over Frans?

'Frans', zei Frans tegen Frans in het Frans, 'is Frans in het Frans ook Frans?' 'Nee', zei Frans tegen Frans in het Frans, 'Frans in het Frans is François!'

Terug
Naar boven