fijn dat jullie wel mee willen kijken, maar laten we het ff niet over de kleur hebben haha, dat ie verkleurd is heb ik zelf al gezien :jerry
maar als ik hem poets word ie technisch niks beter van
het gaat er mij om als ie die 600 waard is voor wat er staat met nieuwe keuring, geen roest (voor een f1 :hmmz ) maar ja kan al gelasst zijn.
ALS ik hem al wel zou kopen word ie sowieso gewassen en gepoetst, zowel van binnen als buiten.
maar dat staat los van de punten om hem te kopen of te laten staan.
over het algemeen staat de meeste astratjes nieuwe apk pas vanaf 750 op mp, dus de prijs vind ik mee vallen, al geef ik hem liever 400 dan 600
het nadeel is dat je nooit weet hoe een auto gekeurd is
ik had in dat gespot op de sloop topic ook al gezegt, hier in de buurt zit een apk station die keurt een auto sneller dan dat ik een sigaret draai
almelo is voor mij denk ik een uur rijden of zo, een sedan heeft me al vaker leuk geleken, en een 1.6 kan net wat meer dan een 1.4 hebben qwa aanhangers trekken, en verbruik zal vast niet veel meer dan een 1.4 zijn.
ik ben er ook nog niet over uit als ik mijne in wil ruilen of niet.
ook dat word weer zo kut reken som, en daar ben ik slecht in.
bij inruil..
al mijn werk weg, en zal er niet veel voor krijgen gezien de apk bijna verlopen is, en die lekke radiateur heeft hij ook zo gezien
komen MEER kosten op om hem naar min smaak te krijgen.
geen inruil.
voorbumper grill spoiler wil ik over zetten, scheelt mij al weer om andere te kopen.
plus alles wat ik nog meer over kan zetten.
k slijp hem verder in stukken, levert hij om en nabij de 200 op aan oud ijzer
en dat doe ik liever, hoe ik toch nog wat delen van mijn 1e astra hahaha