• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

Prima hoor :D

Ik had in mijn Astra het blok er uit in een uur of 6. Ik denk dat het sneller kan als je echt geconcentreerd doorwerkt. Na revisie, spuiten, enz. was het motorblok + aanbouwdelen in een uur of 4 weer gemonteerd.

Geen idee, kwam ze allebij is cydia tegen.

maare hij kan de bron niet vinden.

Ik had zelf al hackulo toegevoegd moet ik er wellicht nogeen toevoegen?

Zo, net terug van de buren.

Medium friet, medium ijsthee en een Mcchicken op....en nog steeds honger!

Geen brood bij, dus dat wordt koekjes en snoep bietsen uit het café. We mogen onbeperkt drinken (frisdrank, cup a soup, koffie&thee) halen en daar komen voor vandaag de koekjes, chocoladerepen en snoepjes ook bij...

Niet dat ze daar normaal iets van zeggen :P

geen idee, daar kom ik na het weekend wel ff op terug, dan zie ik me maat die ook een apple iboy is :jerry

@RISL wrote:Zo, net terug van de buren.

Medium friet, medium ijsthee en een Mcchicken op....en nog steeds honger!

Geen brood bij, dus dat wordt koekjes en snoep bietsen uit het café. We mogen onbeperkt drinken (frisdrank, cup a soup, koffie&thee) halen en daar komen voor vandaag de koekjes, chocoladerepen en snoepjes ook bij...

Niet dat ze daar normaal iets van zeggen :P

Frisdrank ook onbeperkt? Die heb ik nog niet eerder gehoord! :P Net als repen en koekjes enzo.... Ik kom daar ook werken :D

Thanks main!

hehehe altijd handig zo'n iboy ik zoek er nog een op zak formaat hehehe :jerry leuk voor onderweg.

In mijn vrienden groep ben ik de enige met een iphone de rest BB en android gebruikers.

Jep, frisdrank onbeperkt.

Koekjes, snoepjes, pepermuntjes en twixen, marsen, dat soort dingen ook onbeperkt, maar die staan op de balie, dus daar zit wel constant iemand op te kijken, dus dat doe je dan toch minder gauw.

Ik drink meestal 1 of 2 blikjes per dag (sinas, cassis of appelsap) en verder water.

Maar er zijn er hier ook bij die de hele dag door aan de cola zitten :P

Appelsap is episch lekker king:

Postbode schijnt zo nog te moeten komen. We krijgen Ssand en TNT op 1 dag:P Volgens moeders komt die rond half 2 8-)

WAITING.

serieus joh?

Ik ben niet zo van de sapjes, jaa als de frisdrank niet koud staat.

En in het weekend verse sap gemaakt door moeders.

Morgen werk ik helaas.... Net als ma t/m vr :(

Maar het lijkt me toch eerder een kwestie van balanceren om het trillen te verhelpen? Uitlijning = sporing; scheelt brandstofverbruik en banden; of heb ik het mis?

Edit: Als ik ze voor half 3 binnenkrijg smijt ik ze nog ff snel op de auto en laat ik 't vandaag nog doen; maar dat zal wel niet lukken. Anders monteer ik ze alleen...

Heel misschien is het dan ook al weg; gezien de voorbanden als het goed is (nog steeds) gebalanceerd zijn...

Ow, ik dacht dat ze ook uitgelijnd moesten worden. Bij trilling is inderdaad alleen balanceren nodig.

@DMLB ceo wrote:Thanks main!

hehehe altijd handig zo'n iboy ik zoek er nog een op zak formaat hehehe :jerry leuk voor onderweg.

In mijn vrienden groep ben ik de enige met een iphone de rest BB en android gebruikers.

dat heb ik dus ook, maar dan zonder crackberry :P

vrijwel al me vrienden hebben een samsung S2.

alleen een van me beste vrienden die heeft een iphone, maar liever een dan geen :P

Hoop dat het met die ringen en nog een keer balanceren over is... Anders weet ik het ook niet meer; dan ga ik maar weer terug naar staal ofzo. Geen zin om veel geld in die 13 inch velgjes te stoppen xD Gewoon voor de leuk gekocht, maar het moet geen klauwen met geld gaan kosten ;) Dan kan ik beter gelijk naar 15 inch met nieuwe velgen ;)

Terug
Naar boven