• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

Hahaha, grapjas :P

Maar goed, je weet wat ik bedoel, ik heb al eerder gezegd dat ik veel respect heb voor je werk. :thumb

Dankbaar....ja, dat ook.

Maar ik begreep van Rik dat het soms wel moeilijk is, zeker als er kinderen begeleid moeten worden naar hun laatste rustplek.

Is het niet een beetje luguber om foto's te vragen van jouw werk? Ben toch wel benieuwd. Het is ergens heel fascinerend, tegelijk ook luguber.

Ik weet wel dat ik niet graag met je zou ruilen, ik voel me altijd bijzonder ongemakkelijk op begrafenissen/crematies. Mijn ene opa heb ik nooit gekend en mijn beide oma's zijn overleden toen ik nog vrij jong was.

Vorig jaar is mijn opa overleden en dat kwam wel zo hard bij me aan, dat ik me weken lang beroerd heb gevoeld. Het kwam ook op een vreemd moment, hij stierf terwijl ik hielp op een open dag van m'n afstudeerstage. En de dag voor de crematie deed mijn nichtje haar her-HAVO-examen en ik mijn afstudeerpresentatie. Dus na de crematie werden we gefeliciteerd en gecondoleerd.

Weer een week later diploma-uitreiking, mijn opa zou meegaan, dat ging dus niet meer. Toen m'n ouders, zusje+vriend en mijn vriendin uit eten genomen, daar besloten dat ik met m'n vriendin nog een vakantie ging houden en de dag erna zijn we vertrokken.

Maar goed, we zijn wel erg goed geholpen door de begrafenisondernemer en zijn personeel en dat was heel erg prettig. Zij dachten echt overal aan en dat was top.

Geen zin om naar de Halfords te gaan; Ik fik wel ouderwets _normale_ cd's; geen mp3 dingen xD

We zitten op 7 inmiddels :jerry

@RISL wrote:Eigenlijk is het leven dus een dodelijke SOA..... :jerry

Haha, zoiets ja :jerry

BTW LOL @ Postbode. Raam staat open en ik heb net mijn Focal zuilen van zolder getrokken. FF snel een cdtje van Floyd erin gegooid met het introstuk van another brick in the wall en goed hard gezet; hij schrok als een malle xD

@ Helmer, nummertje of 15-20 inderdaad ;)

mijden mensen dat hho topic ofzo?

of wil niemand meer kilometers uit ze benzine halen?

of komt het omdat het in het OPC gedeelte staat?

ik ben warm ervan.. :jerry

@RISL wrote:Nee hoor, heb net wat gepost :P

tja het zou altijd kunnen dat mensen het topic vermijden, want voor je het weet staat meneer shell voor de deur :jerry

Terug
Naar boven