• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

lijkt mij niet dat je zomaar een "gasinstallatie" erbij mag zetten.

daarnaast zullen die oliebazen er alles aan proberen te doen zodat jij nog aan de pomp staat.

Ik weet het niet, staat dit niet op kenteken dan?

Want dan krijg hij waarschijnlijk problemen bij de apk, denk ik?

ik denk niet dat de staat het zomaar erkent, en kan ze geen ongelijk geven aangezien ze heel veel geld mislopen als iedereen hierop gaat rijden.

Wilde plannen valt wel mee... Wil gewoon eens kijken wat dat doet :). Plus dat ik daarmee wat ruimte kan creëren onder de kap, als luchtfilterhuis weg is ;).

@Mr.F wrote:Hier komen ze dan:

DSC02400.jpg

DSC02401.jpg

DSC02396.jpg

DSC02389.jpg

Resultaat mag er zijn vind ik king:

Nu van binnen nog een keer.. :angel

Hij is zo schoon dat ik 'm bijna vies zou maken :P

@helmer opelfan wrote:Lijkt wel nieuw man. net of deze auto zo uit de fabriek komt. Mooi werk Mr.F :thumb

Toch jammer van dat domme Philips stickertje bij z'n bestuurdersraam :P

Of is dat geen philips iets, maar beveiliging?

Ik zie op de achterklep onder de OPEL text nog iets dat op een vuiltje lijkt en die scheve kentekenplaat op de voorbumper kan dus echt niet :vertag

Alle stokerijen op een stokje hij ziet er erg goed uit, als die van mij dalijk af is ga ik ook eens goed aan het werk. Of ik besteed het uit omdat ik zo snel mogelijk de taxatie wil laten doen en daarna RIJDEN :angel

@Mr.F wrote:Laat maar mooi zitten, 't stoort me bij deze niet zo :thumb

..... Toch jammer; als je 'm superstrak hebt en je kentekenplaten hangen op half twee :P

@helmer opelfan wrote:Oude barrel kijk naar jou eige jonguhhh :jerry

Die van hem zijn toch ouder zie ik net:

@Mr.F wrote:Mag zoveel niet Phil!

Astra X16SZ '95: 101.100

Astra C16SE '93: 72.450 dacht ik

Mijne is van januari 95 xD. Dus die van mij is jonger of op z'n max even oud ;)

Stiekem lieg ik, mijne is in maart voor het eerst toegelaten. Vond alleen in de deur de productiedatum van 12 januari :)

@jeroenk wrote:@helmer opelfan wrote:Oude barrel kijk naar jou eige jonguhhh :jerry

Die van hem zijn toch ouder zie ik net:

@Mr.F wrote:Mag zoveel niet Phil!

Astra X16SZ '95: 101.100

Astra C16SE '93: 72.450 dacht ik

Mijne is van januari 95 xD. Dus die van mij is jonger of op z'n max even oud ;)

lol TDS is ook van 95 september 28.. en is pas in 1999 officieel gaan rijden king:

Opel onderhouden van 1999 tot 2003 in die 4jaar heeft die 2ton gereden, en toen uit de lease. :thumb

:(

Ik ga slapen meisjes, morgen gaat het wekkertje weer om 5:55, de benzine moet ook weer worden verdiend!

Trusten <3

@jeroenk wrote::(

Ik ga slapen meisjes, morgen gaat het wekkertje weer om 5:55, de benzine moet ook weer worden verdiend!

Trusten <3

Bah dan lig ik nog op half 7 dat maakt jou dus tot mijn BITCH i.p.v. andersom :jerry :jerry :jerry

Terug
Naar boven