• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

Was wel kort is al voorbij tips, is je km teruggedraaid, en je komt er bijv 2 jaar later achter gewoon een rechtzaak beginnen. Er is altijd wat uit te halen. Nap chek altijd uitvoeren voor je een auto koopt

Verstuurd van mijn Galaxy Nexus met Tapatalk

@helmer opelfan wrote:@jeroenk wrote:[youtube:3q1fdrwu]

Morguu, kun je nagaan hoe slecht Ford is. Dat ze af fabriek al zo gebouwd worden dat alles snel vervangen kan worden. Zo houden ze nog een paar klanten over :jerry lol

Serieus dit is wel een mooi record 42 sec. Motor wissel en rijden maar :thumb

Ik kan dit in mn eentje 4 minuut en 20 seconden is niks, kan je dit trouwens ook met ds 1.9 van mij of duurt dat 4 dagen en 20 minuten

Verstuurd van mijn Galaxy Nexus met Tapatalk

kwam dit net tegen toen ik opweg naar huis was,

sd0nso.jpg

Haha, dat is bij Wedzinga in Dokkum,

Dat staat er wel vaker.

Lolbroeken daar :thumbup

Maar pas op !!

Daar staan ze ook vaak te "controleren" op snelheid :shock:

Rik :)

@KadAstra-EF wrote:Haha, dat is bij Wedzinga in Dokkum,

Dat staat er wel vaker.

Lolbroeken daar :thumbup

Maar pas op !!

Daar staan ze ook vaak te "controleren" op snelheid :shock:

Rik :)

eerste keer dat ik dat daarzo zie,

en klopt ja, actief en gelieft plekje van de police..

Gisteravond ben ik er achter gekomen dat de astra met flink door rijden 140 150km/u zuiniger is als 110 :hmmz

moest effen naar eindhoven op en neer 200km, binnen anderhalfuur was ik weer thuis en op nieuw vol getankt ging niet meer als 11 liter na binnen. :hmmz

Hijs nu weer roetvrij met door trekken :jerry

@helmer opelfan wrote:Goedemiddag Phil. Das bijzonder hoe sneller hoe zuiniger :hmmz haha. En gelijk de pijp effe flink uitgebrand :thumb racen met de Astra anders haalt Rik jou nog in met de kilometers haha :thumb

Ja snap het ook niet.. bij 140 draait die net geen 3500toeren, misshien dat die op dat toerental soepeler loopt als bij 2500toeren, dat die bij dat toerental harder moet werken..Geen idee maar voor mij geen probleem :jerry

Denk het niet half jaar geleden was het verschil nog 15.000km.. dan zegt die ook nog ik rij 25.000km perjaar :hmmz :jerry

Maargoed afgelopen 5maanden 20.000km getuft.. normaal 30.000per jaar.

Terug
Naar boven