• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

Geen idee maar omdat het bij mij goed en goedkoop gaat moet alles tussen andere klussen door gedaan worden en dan vordert het nogal langzaam :cry

@Opelmuis29 wrote:vind ik niet leuk :(

Ik kan er ook niets aan doen schat ben ook maar een arm manusje van alles bij een taxibedrijf :cry Vandaag de voor de zoveelste keer gefixte hoge druk slangen van de diesel aangedreven stoomcleaner terug opgehangen toen ze van het leidingenbedrijf terug kwamen.

@InjectTheVenom wrote:@Opelmuis29 wrote:vind ik niet leuk :(

Ik kan er ook niets aan doen schat ben ook maar een arm manusje van alles bij een taxibedrijf :cry Vandaag de voor de zoveelste keer gefixte hoge druk slangen van de diesel aangedreven stoomcleaner terug opgehangen toen ze van het leidingenbedrijf terug kwamen.

arme jij .jammer hier geeft het geen smilie die iemand anders over het koppie gaat strelen :P

@helmer opelfan wrote:Ja dat was ook de voorspelling onweer en regen. Is wel gewenst om af te koelen. Al komt het wat ongelukkig met de meeting in Deventer vanavond

Helmer, je weet ondertussen dat het toch droog was gebleven?

lekker genoten in Deventer.

lekker weer, veel bekenden gesproken, en leuke auto's gezien.

gister ook achter gekomen, dat ik achter heel makkelijk elec ramen kan inbouwen. :D

blijkt alles voorbereid te zijn. :D is er iemand die een volledige optie lijst heeft van de Astra G (5 deurs Hatchback)?

ben benieuwd wat ik allemaal mis, en/of nog zou kunnen inbouwen. ;)

ach, voor heb ik het standaard al, maar achter ben ik al een tijdje aan het zoeken.

denk dat ik Leo van OPN nogmaals de nummers vraag van de onderdelen.

kijken of ik dat in de winter kan inbouwen. :D

@FnF_racer wrote:ach, voor heb ik het standaard al, maar achter ben ik al een tijdje aan het zoeken.

denk dat ik Leo van OPN nogmaals de nummers vraag van de onderdelen.

kijken of ik dat in de winter kan inbouwen. :D

www.opeloem.com is anders verrekte handig voor het vinden van onderdelen en hun nummers heb ik ook al de leukste dingen voor mijn Calibra gevonden :wors

Terug
Naar boven