• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

@Mr.F wrote:Flinke trap tegen geven is het enigste mogelijkheid, de metalen strip erachter is krom en heb geen zin om dat helemaal los te halen :P

Achterscherm verder vind ik erger, daar zit van boven een vouw in waar je U tegen zegt.. :sleeping

Moet je er ook geen trap tegen geven slimmeke :jerry :jerry :jerry

@InjectTheVenom wrote:Om te janken, net een 2e Duitse dealer geprobeerd die op de website deed vermoeden dat ze de spiegel arm hadden maar toen ze in de computer keken.... ja hoor meneer we hebben het niet meer :cry

Je zoekt een spiegelarm van een Calibra begrijp ik ?

Rik :)

Haha,

FF tellen ik ben nu als mede passagier en bestuurder al 250.000km ervaren (7jaartjes)

Zelf al 140.000km bestuurd.

@Mr.F wrote:JOEHOEEEEHHH!

DSC02477.jpg

De strip zit eindelijk weer op het achterscherm, dankzij ome Rikkerd :D :D

Haha, graag gedaan hoor !!

Rikkerd Ome :)

@KadAstra-EF wrote:@InjectTheVenom wrote:Om te janken, net een 2e Duitse dealer geprobeerd die op de website deed vermoeden dat ze de spiegel arm hadden maar toen ze in de computer keken.... ja hoor meneer we hebben het niet meer :cry

Inderdaad met dit nummer, is een speciale die alleen in Japan geleverd is destijds:

GM #90510356, Opel # 14 26 920

@InjectTheVenom wrote:@KadAstra-EF wrote:@InjectTheVenom wrote:Om te janken, net een 2e Duitse dealer geprobeerd die op de website deed vermoeden dat ze de spiegel arm hadden maar toen ze in de computer keken.... ja hoor meneer we hebben het niet meer :cry

Inderdaad met dit nummer, is een speciale die alleen in Japan geleverd is destijds:

Oh ?

Dus op de sloop hoef ik niet te kijken voor je ?

@KadAstra-EF wrote:@InjectTheVenom wrote:@KadAstra-EF wrote:@InjectTheVenom wrote:Om te janken, net een 2e Duitse dealer geprobeerd die op de website deed vermoeden dat ze de spiegel arm hadden maar toen ze in de computer keken.... ja hoor meneer we hebben het niet meer :cry

Oh ?

Dus op de sloop hoef ik niet te kijken voor je ?

Ik geef je op een briefje dat het niets op gaat leveren want dit ding is nog zeldzamer dan de spreekwoordelijke naald in de hooiberg :cry

@astraTD wrote:Haha,

FF tellen ik ben nu als mede passagier en bestuurder al 250.000km ervaren (7jaartjes)

Oh ?

Probeer je weer een wedstrijdje uit te lokken met mij ??

Oke, ik zal mn gegevens hier morgen wel even neerzetten :) :)

@KadAstra-EF wrote:@astraTD wrote:Haha,

Oh ?

Probeer je weer een wedstrijdje uit te lokken met mij ??

Oke, ik zal mn gegevens hier morgen wel even neerzetten :) :)

Jaja jij al dikke 3ton :jerry Meende dat je hem had gekocht met 1,1ton :hmmz

Terug
Naar boven