• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

@iquick wrote:Hey ik zou best in een RS500 willen rijden voor dat geluid :wtf Of het liefst de nieuwe BiTurbo van Opel

geef mij maar de Ford Sierra RS Cosworth by Bollen Racing, die ik vaak in Hengelo heb gezien. ;)

ReneGrobbee is er ook fan van. :P

ben er ook weer even. ;)

@ Helmer: klopt dat het niet lekker klinkt. ;)

vermoed ook dat er meer mis is met mijn gemoed, dan met mijn lichaam. :P

morgen nog 1 dagje, en dan een weekje rust. ;)

vandaag ging het ook al niet helemaal goed.

denk dat ik het weekje rust nodig ben. :P

@helmer opelfan wrote:Goedenavond Valentijn. Ja heb de Sierra RS ook al een paar keer gezien. Bruut apparaat :D

had ook nog even mijn bericht aangepast. ;) :P

@ Helmer: klopt dat het niet lekker klinkt.

vermoed ook dat er meer mis is met mijn gemoed, dan met mijn lichaam.

morgen nog 1 dagje, en dan een weekje rust.

vandaag ging het ook al niet helemaal goed.

denk dat ik het weekje rust nodig ben.

@helmer opelfan wrote:@Opelmuis29 wrote:wel ff hallo zeggen ,maar mij is het vandaag niet echt naar schrijven,Opa ligt in het ZH :(

Serieus geen mooi nieuw Steffi. Ernstig als ik mag vragen?

beroerte,rechte kant verlamd. bloedstosel in het hersenen daardoor is de linke kant van de hersenen al iets afgestorven

Sterkte meid ik leef met je mee mijn opa ligt ook in de ziekenhuis ook half verlamd met ziekte :(

Samsung Galaxy Nexus Tapatalk

@Opelmuis29 wrote:@helmer opelfan wrote:@Opelmuis29 wrote:wel ff hallo zeggen ,maar mij is het vandaag niet echt naar schrijven,Opa ligt in het ZH :(

Serieus geen mooi nieuw Steffi. Ernstig als ik mag vragen?

beroerte,rechte kant verlamd. bloedstosel in het hersenen daardoor is de linke kant van de hersenen al iets afgestorven

:( !! Sterkte in deze moeilijke en vervelende tijd!

Mja, geen klagen hoor; alleen heb niks met Ford's. Stug, niet mooi (vooral interieur(design)), gare versnellingsbak (vooral problemen met achteruit, kan bijna niet zonder knarsen)....

Terug
Naar boven