• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

is stil hier.

weer wat gedaan vandaag, maar weer niet aan de auto.

ondertussen wel genoeg troep in de auto, maar er nog niet in. :jerry

wel allemaal updates.

hopen dat ik van de week ook even de roest onder de motorkap kan verwijderen, dan kan die op meetings ook weer open. :P

is maar een stukje van de balk tussen de koplampen, waar je motorkap in valt. :thumbup

en motorafdekplaat ook maar afmaken, even nat schuren, en laag 2 van blanke lak.

de eerste is namelijk niet egaal glad.

lak eronder wel, en dat vind ik jammer.

dus maar verbeteren.

Op een meeting mag best wel wat roest aanwezig zijn op je auto hoor.

Anders had ik ook niet naar de Meeting in Breda hoeven komen.

Maar wat was het gezellig een leuk, ook met roest op je Opel :jerry

Rik :D

heerlijk uitgeslapen vandaag.. (net uurtje wakker haha) straks eens kijken hoe mijn sevenum tent eruit ziet als we hem op gezet hebben hahaha

@RISL wrote:@Senatorman wrote:

Nu ben je aan het vissen naar complimenten. :jerry

Maargoed, het is inderdaad een leuk topic waar die complimenten gegeven worden aan ons :D

Ssssst!! ;) :jerry

Dat topic is sowieso prettig omdat je dan ook eens kunt sparren met de gebruikers van het forum. Ik zat er laatst over te denken om een account aan te maken, zodat ik als niet-moderator kan rondkijken hoe het is op het forum en waar je mogelijk tegenaan loopt enzo.

Gewoon vragen of Senatorman je van je groene naam wil ondoen, is dat probleem ook weer opgelost :jerry

@jeroenk wrote:@RISL wrote:@Senatorman wrote:

Nu ben je aan het vissen naar complimenten. :jerry

Maargoed, het is inderdaad een leuk topic waar die complimenten gegeven worden aan ons :D

Ssssst!! ;) :jerry

Dat topic is sowieso prettig omdat je dan ook eens kunt sparren met de gebruikers van het forum. Ik zat er laatst over te denken om een account aan te maken, zodat ik als niet-moderator kan rondkijken hoe het is op het forum en waar je mogelijk tegenaan loopt enzo.

Gewoon vragen of Senatorman je van je groene naam wil ondoen, is dat probleem ook weer opgelost :jerry

Die groene naam....vind ik eigenlijk wel leuk :P

Zo net een eigentopic aan gemaakt... bijna 2uur bezig geweest :shock: :shock: :shock: :shock:

Voor de geintresseerde :thumb

viewtopic.php?f=27&t=168270

@KadAstra-EF wrote:Op een meeting mag best wel wat roest aanwezig zijn op je auto hoor.

Anders had ik ook niet naar de Meeting in Breda hoeven komen.

Maar wat was het gezellig een leuk, ook met roest op je Opel :jerry

Rik :D

roest is ook geen probleem, zit er al 4 jaar..... :P

maar wil hem toch binnen 8 jaar na aankoop showpakkerwaardig hebben. ;)

nu is het een WIP kar, maar wil hem toch eens "af" hebben. ;)

verder altijd gezellig.

maar heb dat nog niet eens gedaan, maar heb wel 2 kuipstoelen erin zitten. ;)

moet ook nog kijken of ik alles mee kan krijgen voor Sevenum..... :P

anders maar weer hardcore, in slaapzak op de grond in de tent, zoals eerste jaar dat ik het weekend er was.

en kijken of ik zaterdag met anderen ga, of dat ik vrijdag laat nog kom.

kom ik vrijdag, maak ik 1 persoon sowieso blij. kom ik zaterdag, zijn er meerderen blij.

maarja, daarintegen: vrijdag moet ik dan solo rijden, zaterdag in een kleine collone. :S

twijfel twijfel.

eerst maar de auto weer verder tunen in de weken die resten. :P

k heb nog goulash hahaha

en ik heb een :swear :swear :swear tent hahah weer 3 stokken stuk alleen al met opzetten ...... dus nu maar weer kijken voor 3 nieuwe zoals die ene die nie stuk is .. die is dikker dus hoop steviger ook ..

Terug
Naar boven