• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

@dion87 wrote:die is echt weer in nieuwstaat, hopelijk lukt het mij ook zo :P

Als ik het kan dan kun jij het ook :thumb

Goed opletten dat het eindresultaat mooi vlak en zonder zichtbare grenslijnen, vuiltjes, verkleuringen of stof in de lak is en dat het RVS/chroom net zo lang gepoetst is tot het nog harder blinkt als een spiegel, een loeiend scherp oog voor detail is heel belangrijk.

@InjectTheVenom wrote:Flink doorstampen aan het restauratieverslag op de laptop en geld sparen voor de vakantie.

Wel gaaf altijd om zo'n verslag door te bladeren op meetings enzo :thumb

Zo'n reactie had ik al verwacht. ;)

Gelukkig verschillen smaken, maar ik erger me echt dood aan die pratende hond en die 'slimme' baby in FG.

jemig alweer 2 pagina's dr bij .. stelletje kletskouzen hahahahaha :jerry

en dan da gehap over feye***** en AJAX geweldig zulkle dingen ..

enne ik vind family guy ook nie ech leuk in vergelijking met southpark .. vind cartman nog steeds de leukste in southpark ;)

Hier nog 1 die werkelijk helemaal geen interesse heeft voor Family Guy. Vroeger had ik altijd een ontzettende pesthekel aan South Park maar tegenwoordig gaat het wel, sommige momenten kan ik wel om lachen.

@InjectTheVenom wrote:Hier nog 1 die werkelijk helemaal geen interesse heeft voor Family Guy. Vroeger had ik altijd een ontzettende pesthekel aan South Park maar tegenwoordig gaat het wel, sommige momenten kan ik wel om lachen.

Ik vond South Park ook nooit leuk, maar ik vind het tegenwoordig erg grappig! Het is erg maatschappijkritisch en daar houd ik wel van :D

@helmer ik heb ook nog een prive leven hahahahahaha huishouden doet ook nie vanzelf helaas ...

en idd tegenwoordig is southpark leuker mis alleen wel die o my god they killed kenny :jerry

@RISL wrote:Had ik 'm dus toch goed....ik kon 'm nu ook niet meer vinden.

Al plannen voor het weekend, iemand?

zondag BBQ.

afsluiting van de fietsvierdaagse. maar hele familie is er, terwijl er niemand meedoet..... :jerry

SP is altijd beter dan FG, alhoewel ik dat ook wel redelijk vind. ;)

kijk sowieso veel Comedy Central. ;)

ohja: Ajax? Feyenoord? TWENTE!

of PEC Zwolle, kan daar als voetballer in Zwolle nog wel eens aan gratis kaartjes komen.

maar altijd als ik die kans krijg, heb ik weer wat op de planning staan. :P

zondag eindelijk mijn kiddies weer halen :thumb :thumb :thumb is het nog geen zondag :(

ohja k heb zooooo geen zin om te koken hahaha maja nu is de twijfel er ..gaan we maccen of chinezen :hmmz :hmmz :hmmz

Terug
Naar boven