• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

soww ook weer thuus van superzellie aafje bbqen morgen nog dagje rust en dan komen de mini terroristen weer thuis hahahahahahaha :jerry

Met een beetje mazzel zit er alsnog haalbare muziek in de OEM Calibra inklapspiegels :wors :angel

Heb me overal suf gezocht behalve bij 1 van de eersten die ik al gehad heb met de juiste vraagstelling, nu nog even wachten tot hij volgende week kan antwoorden :mrgreen:

@helmer opelfan wrote:Nog effe en wij zien jou in de tour de france :D

dat zou ik niet vol houden. :jerry

och, Pepernoten.

wat mis ik de tijd dat ik in Maart nog pepernoten at..... :jerry

krijg je als er 10/20 Kilo pepernoten overblijven, en een collega Hulppiet is. ;)

jep, eind September, begin Oktober.

ben blij dat ik dat niet meer hoef te doen.

moest altijd de winkel versieren.

nu in een tijd dat tijd = geld nog belangrijker is, wordt het heel zwaar om dit te doen. :jerry :angel

MORGUH helmer.

nog even naar Borculo toe zo? is een opel oldtimer meeting. ;)

Als je nou een Calibra koopt.... :-P Kon het niet laten om in ieder geval nog 1 album alvast aan te maken met een paar foto's van wat er eind september 2010 in Salt Lake City plaats vond, staat 1 hele leuke foto bij king:

@helmer opelfan wrote:Goeiemorgen :D druk druk druk

63 km gefietst vandaag.

En vanavond bezig geweest om de handleiding van de Happy light show in het nederlands te maken. Komende week nog eens goed na kijken en hier op het forum plaatsen king:

Heb je een mooie vectra gaat hij 63 km fietsen. :jerry

@helmer opelfan wrote:haha ja idd. Conditie is ook mooi om te hebben :thumb

Ja dat klopt. Vind het zelf ook erg fijn om te doen. Maar 63 km vind ik wat veel. Doe dan ook nog andere dingen er naast.

@Mr.F wrote:Hooi :P

hoop dat je een boer bent, als je hooi hebt. :P

vandaag in Borculo geweest, lekker weer gehad.

@ helmer: zelfs ik vind 63 wel aardig wat.

volgend jaar samen rondfietsen? :P

ken nog wel een leuke toertocht, hebben ook een 60 KM route. ;)

Terug
Naar boven