• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

@helmer opelfan wrote:@KadAstra-EF wrote:@RISL wrote:Goed bezig Rik!

Ik heb je wel gemist in Sevenum trouwens?

Je F had heel mooi naast een G kunnen staan. Die had ook 45X.XXX km gelopen en was ook in nieuwstaat. Alles op gas en nog steeds eerste eigenaar. Helmer en Ronnie weten wie ik bedoel.

Sevenum was me eigenlijk te ver weg.

Maar dat was anders wel een bijzondere G, daar had de mijne inderdaad niet misstaan ernaast haha.

Rik :D

Ja klopt, dat is Eric hij heeft zijn groene Astra nieuw gekocht. En zoals die de showroom verliet ziet de auto er nog steeds zo uit, wat zeg ik nieuwer zelf. Alles maar dan ook alles word gepoetst van het ventieldopje tot de olievul dop :shock: bij iedere meeting gaat de motorkap omhoog om te showen en daar komt ook ter inzage te liggen in 2 talen. Info van de auto. En een zeer uitgebreid taxatie raport heeft hij bij de auto. Erg bijzonder om te zien allemaal. Bijna 500.000 op de teller op gas. Motorische nog helemaal origineel.

Verbazingwekkend...................... :thumbup

@helmer opelfan wrote:@KadAstra-EF wrote:@RISL wrote:Goed bezig Rik!

Je F had heel mooi naast een G kunnen staan. Die had ook 45X.XXX km gelopen en was ook in nieuwstaat. Alles op gas en nog steeds eerste eigenaar. Helmer en Ronnie weten wie ik bedoel.

Maar dat was anders wel een bijzondere G, daar had de mijne inderdaad niet misstaan ernaast haha.

Ja klopt, dat is Eric hij heeft zijn groene Astra nieuw gekocht. En zoals die de showroom verliet ziet de auto er nog steeds zo uit, wat zeg ik nieuwer zelf. Alles maar dan ook alles word gepoetst van het ventieldopje tot de olievul dop :shock: bij iedere meeting gaat de motorkap omhoog om te showen en daar komt ook ter inzage te liggen in 2 talen. Info van de auto. En een zeer uitgebreid taxatie raport heeft hij bij de auto. Erg bijzonder om te zien allemaal. Bijna 500.000 op de teller op gas. Motorische nog helemaal origineel.

Die wil ik wel eens zien..

:hmmz

dat klopt wel :hmmz

eine mahlzeit= een maaltijd

maar we zeggen tot 15uur ook mahlzeit in duitsland ,dus bevoorbeeld je gaat eten halen ,dan zeg je als je binnen komt Mahlzeit .

maar is niet overal in duitsland

@helmer opelfan wrote:@astraTD wrote:@helmer opelfan wrote:@KadAstra-EF wrote:@RISL wrote:Goed bezig Rik!

Ga vanavond zoeken volgens mij heb ik er wel een foto van

Helmer kom je 2sep ook naar Asten?

Ik moet er ook ergens foto's van hebben van zijn Astra hebben, van afgelopen weekend.

Zit hij hier op het forum?

Wat een held!

Maar helaas....geen foto van zijn Astra. Ik dacht dat ik wel een foto had gemaakt, maar daar heb ik van af gezien omdat hij nog aan het poetsen was. En ben daarna niet meer langs gelopen.

@astraTD wrote:@helmer opelfan wrote:@astraTD wrote:@helmer opelfan wrote:@KadAstra-EF wrote:@RISL wrote:Goed bezig Rik!

Ga vanavond zoeken volgens mij heb ik er wel een foto van

Helmer kom je 2sep ook naar Asten?

Wat is er in Asten ?

@Opelmuis29 wrote:2 september Valentijn :P

ja en de astra van mij is ook niet klaar ,maar ik kom voor de mensen he ;)

en we hebben ons de laatste keer afgelopen jaar gezien he

nee, 1 september, dan weet ik of ik ga. ;) :P

en ja, maar toen kon ik de benzine nog zeker betalen.

mocht ik volgende week positief nieuws hebben over mijn contract, kom ik naar Asten. ;)

anders ligt het aan hoeveel benzine ik nog over heb in de auto. :D

och, en eric idd.

en vind het nog steeds verbazend dat mensen kunnen zeiken als hij een prijs wint met de Astra.

ik ken veel dikkere auto's, maar heb geen 1 auto zo schoon gezien.

en hij heeft geen internet, meestal weten mensen van OPN hem wel te bereiken voor meetings. ;)

en hij gaat ook de bekenste wel af.

heb het vaak met hem erover gehad, maar hij is serieus al vanaf de woensdag bezig met wassen.

en ook de kriksteunkapjes poetst hij sinds Sevenum vorig jaar. ;)

daar moest ik zelfs even voor zoeken. (meeting in Groningen daarvoor had hij het over een nieuw plekje dat hij ging poetsen, was het de 4 kapjes. ;))

@Mr.F wrote:Staat daar serieus zoveel km op?

Zit een andere teller in :jerry :jerry

Ziet er serieus goed uit, aan gezien ik niet zo'n G 3deurs fan ben.. een dikke duim :thumbup

mogguh y'all

is het al 4 uur vanmiddag hahaha ik kan niet wachten !!! dan horen we hopenlijk of we een zoon of dochter krijgen !!!!!!!

Ik ben er niet bij op Asten, helaas.

Enne, Bianca, mogguh ;)

Wil je dat graag weten? Er zijn ook veel mensen die dat niet willen weten, toch?

Heb je je snorfiets al terug (of een andere?)?

ik reed gister achter een 45km karretje, en de achterlichten leken wel van een corsa B :wtf

D50A112D-E7E8-4E2F-9624-A96ABA24E373-2592-000003F5F11F1A71.jpg

Sterker nog, dat zijn de achterlichten van een Corsa B!

Die worden gebruikt door MicroCar ofzo. En een ander merk (Barooder ofzoiets) gebruikt ook de voorlichten van de Corsa B.

Terug
Naar boven