• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

@helmer opelfan wrote:Genoeg? Teveel zou je bedoelen :jerry gein

Nee niet aan de tetter. Vandaag aan het werk geweest en direct na mijn werk door naar Assen naar een meeting. Nouja meeting :vertag locatie was afgesloten voor wat anders. Toen onduidelijkheid over waar dan wel?Werd gehouden bij de Intratuin. Paar leuke mensen ontmoed verder niks aan :(

Assen ?

Een meeting ?

Rik :shock:

@helmer opelfan wrote:Goed bezig InjectTheVenom :thumb

1 ding ze komen er uitsluitend met shows in te liggen voor de rest laat ik een paar rubber matten maken voor dagelijks, dan blijven ze deste langer mooi :angel

@helmer opelfan wrote:@astraTD wrote:@helmer opelfan wrote:Goedenavond Muisje :D en de rest. Allemaal weer goed en veilig thuis gekomen

uurtje was ik thuis :jerry

Mijn totale reistijd was 6 uur 25 :shock: :jerry Maar wel een verbruik van 1:21,5 heb 540 km gereden en nog geen halfe tank verbruikt king:

In vergelijking naar Sevenum geweest bijna gelijke km's een volle tank er door gejaagd haha

Ai dat is netjes voor een zware auto met toch een behoorlijke motor.

Welke wegenbelasting??? ohh die 1000,- per jaar.. valt mee :jerry maar uhm jij zal wel rond de 1700,- betalen? 1500kg weeg toch zo'n vec? Ben ik je helemaal vergeten te vragen toenstraks.

@KadAstra-EF wrote:@astraTD wrote:5 tientjes meer per maand wat ik betaal. :shock: valt het nog mee :hmmz

Ruilen Helmer? :jerry

OVERLOPER !!

Rik :jerry

ssttt of een insignia :wub of een 300TD station w124 :wub of iets nieuws of iets ouds wil ik :jerry Voorlopig nog in het betrouwbare dieseltje hobbelen.

@KadAstra-EF wrote:@helmer opelfan wrote:Genoeg? Teveel zou je bedoelen :jerry gein

Nee niet aan de tetter. Vandaag aan het werk geweest en direct na mijn werk door naar Assen naar een meeting. Nouja meeting :vertag locatie was afgesloten voor wat anders. Toen onduidelijkheid over waar dan wel?Werd gehouden bij de Intratuin. Paar leuke mensen ontmoed verder niks aan :(

Assen ?

Een meeting ?

een Grunnmeet..... :P

was er ook.

en zondag in Asten.

heb Phil nog wel gespot, alleen niet gesproken.

ook Helmer weer gespot. (heb trouwens in totaal in 2 dagen tijd 1 hele tank weggereden.)

nu maar weer 2 weken geen auto rijden, behalve voetbal. ;)

@FnF_racer wrote:@KadAstra-EF wrote:@helmer opelfan wrote:Genoeg? Teveel zou je bedoelen :jerry gein

Assen ?

Een meeting ?

was er ook.

en zondag in Asten.

ook Helmer weer gespot. (heb trouwens in totaal in 2 dagen tijd 1 hele tank weggereden.)

Helmer ook niet gezien dan? die steekt boven iedereen uit :jerry

Je waggie stond als waren voor de mijne.. heb jou ook niet gezien/herkend.

@astraTD wrote:@FnF_racer wrote:@KadAstra-EF wrote:@helmer opelfan wrote:Genoeg? Teveel zou je bedoelen :jerry gein

Assen ?

Een meeting ?

was er ook.

en zondag in Asten.

zeg ik: Helmer WEER Gespot.

zaterdag in Assen al, en zondag ook weer. :P

die kan je idd niet missen.

en ik heb jou een aantal keer zien lopen. :P (herken je gezicht van wie ben ik op ATC. ;))

want wij stonden tegenover elkaar idd. ;)

hier zie je mijn profiel (polo ken ik ook, eigenaar "ken" ik. ;))

Meeting-Assen-1-9-2012---46.jpg

zelfde petje, schoenen, broek en Shirt als op Asten.... ;)

volgende meeting zal ik me voorstellen. :P

@FnF_racer wrote:@astraTD wrote:@FnF_racer wrote:@KadAstra-EF wrote:@helmer opelfan wrote:Genoeg? Teveel zou je bedoelen :jerry gein

Assen ?

Een meeting ?

was er ook.

en zondag in Asten.

zeg ik: Helmer WEER Gespot.

zaterdag in Assen al, en zondag ook weer. :P

die kan je idd niet missen.

en ik heb jou een aantal keer zien lopen. :P (herken je gezicht van wie ben ik op ATC. ;))

want wij stonden tegenover elkaar idd. ;)

hier zie je mijn profiel (polo ken ik ook, eigenaar "ken" ik. ;))

Meeting-Assen-1-9-2012---46.jpg

zelfde petje, schoenen, broek en Shirt als op Asten.... ;)

volgende meeting zal ik me voorstellen. :P

Oke is goed hou ik je aan:P :jerry

Bedoelde Helmer zijn vectra haha.

Terug
Naar boven