• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het grote offtopic-topic / chattopic

@helmer opelfan wrote::cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry

:jerry

Vandaag een '11' getrokken met een hyundai i10, ging nog best oké, best aardig van die pool dat ik z'n uitzendbureau karretje even mocht lenen :jerry

Weet iemand hoe je die Europese volume onzin van een Samsung Galaxy S3 af krijgt ik val nog net niet in slaap als er fatsoenlijke muziek op staat die gewoon hard moet gaan.

hoi allemaal.

gelijk goed doen Helmer.

Zaterdag weer competitie voetbal.

afgelopen dinsdag hadden we met de training alleen al 2 gewonden: ik en een teamgenoot knalden vol op elkaar. hij een snee in de neus, ik mijn tand door de lip.

elke eerste 2 weken van de training, is het 1x voorgekomen dat we elkaar tegenkomen.

en altijd raakt er minimaal 1 "gewond".....

wij zijn gewoon beide iets te lomp. :P

dacht je verkeerd. :P

zeker in het G-Voetbal is er aardig wat contact.

maar in 99% van de gevallen ook echt niet met opzet. ;)

en mijn teammaat en ik zijn gewoon nogal lomp, zeker met trainingen.

ons wordt ook altijd vertelt dat we rekening moeten houden met anderen.

ik kan daar nog aardig rekening mee houden, mijn teammaat heeft er iets meer moeite mee.

als aanvoerder zijnde..... :wtf :jerry

Terug
Naar boven